hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 04., csütörtök - Kázmér.
hirdetés

Ismét borbemutatót tart Varsóban a HNT

Immár harmadik alkalommal szervezi meg a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa varsói üzleti borbemutatóját. A borkereskedők, újságírók és gasztronómiai szakértők részvételével zajló borbemutatón az Országos Borverseny díjnyertes pincészetei közül 26-an mutatkoznak be. Az érdeklődő szakemberek két mesterkurzuson mélyíthetik el ismereteiket.

hirdetés

Varsó központjában megrendezett eseményen magyar részről 11 borvidékről 26 borászat, lengyel részről több, mint 230 fős, kizárólag üzleti közönség vesz részt. Fokozott érdeklődés mutatkozik a hagyományos tematikus mesterkurzusok iránt: a lengyel szakemberek az Országos Borverseny díjnyertes tételein keresztül fedezhetik fel hazánk változatos borkínálatát.

Lengyelország kiemelt jelentőséggel bír a magyar borexport szempontjából: 2019-ben értékben az 5. helyet foglalta el. Az itt értékesített magyar borok ára 65%-kal magasabb az átlagos exportárnál. 2019. első 11 hónapjában a teljes magyar borexporton belül a lengyel kivitel 2,7 millió liter volt.

„A külpiaci értékesítések növeléséhez elengedhetetlen a folyamatos jelenlét a célországokban. Lengyelországban jelenlétünk növelése kiemelt célunk, hiszen az előrejelzések alapján a lengyel borfogyasztás mind mennyiségben mind értékben várhatóan növekszik majd az elkövetkező években – nyilatkozta Brazsil Dávid a HNT főtitkára. Az elkövetkezendő öt évben az export mennyiségét legalább háromszorosára kell növelni, hiszen jelenleg Magyarország Lengyelországnak a borkereskedelem terén csupán a 8. partnere.”

A varsói kiállítás, a fent megfogalmazott célok megvalósítását erősíti, a résztvevő borászatok közül az Ikon Borászat immár harmadik, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok második alkalommal vesz részt az eseményen.

Forrás: 123rf

Konyári Borbála az IKON Borászat ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az előző évek tapasztalataihoz hűen, az idén is nagyon jól szervezett a rendezvény. Hozzátette, igyekeznek feltérképezni, mennyire illik a magyar bor a lengyel gasztronómiába, illetve mire érdemes figyelniük a termékeikkel kapcsolatban. Tapasztalataik szerint a közönség nagyon érdeklődő és hozzáértő, emellett árérzékeny is, így nem csak a csúcsboraikat, hanem az alacsonyabb árkategóriába sorolt termékeket is felvonultatták. Ebben az évben kínálatukat pezsgővel is kiegészítették, mivel úgy érzik, hogy a habzó- és gyöngyöző borok iránt fokozott az érdeklődés.

Egy hónapja még a HNT által szervezett krakkói kiállításon vett részt Dunai Bernadett, a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok ügyvezetője. Úgy vélekedik, az ilyen eseményeken fontos többször megjelenni, hiszen így könnyeben alakul ki bizalom a potenciális megrendelő és a borász között. Elmondta, hogy az előző év tapasztalata az volt, hogy a főként sommelierekből, importőrökből és kereskedőkből álló szakmai közönség jobban keresi a száraz borokat, mint az alacsonyabb árú édes termékeket, épp ezért ő is a száraz fehérborait vonultatta fel a varsói rendezvényen.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!