hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés

Ízesített ásványvizekkel erősít a Pepsi

Tévedtünk, ha azt gondoltuk, hogy az ízesített ásványvizek piaca kezd egy kicsit elerőtlenedni. Ellenkezőleg, a minap a PepsiCo. bejelentette, hogy ebben az egyre intenzívebben pezsgő ágazatban is megméretteti magát.

hirdetés

A cég új, Bubly nevű ásványvíz-termékvonala a lime-tól a mangón keresztül a cseresznyéig nyolc aromával igyekszik lenyűgözni a fogyasztókat. Az ízekhez párosuló kiszerelések az „iskolabuszsárgához”, a „rágógumi-rózsaszínhez” és a „terelőkúp-narancssárgához” hasonló árnyalatokban fogják még tovább színesíteni az üzletek termékpalettáját.

Forrás: TODAY

A Pepsinek nem lesz könnyű betörni egy olyan piacra, amely tömve van az immár kitartó rajongóbázissal aládúcolt márkákkal (La Croix, Nestlé, IZZE, San Pellegrino, stb.). A szakértők várakozásai szerint az ízesített ásványvizek értékesítése egyre csak bővülni fog, és egyre több cég óhajtja majd kipróbálni magát a területen (lásd. Coca-Cola).

Egy sajtóközlemény alapján a Bubly-hoz 12 unciás (kb. 0,35 liter) dobozokban, illetve 20 unciás (kb. 0,6 liter) palackokban lehet majd hozzájutni.

Az italok mesterséges édesítőszerekkel készülnek.

A termékvonal reklámjai a 90. Oscar-gálán debütálnak majd a televíziók képernyőin.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food & Wine)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.