hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Ízesítettvíz-adagolók az USA-ban

Újabb bizonyíték, hogy a Coca-Cola és a PepsiCo függetleníteni akarja magát a műanyag palackoktól.

hirdetés

A műanyag palackok elleni harc jegyében interaktív vízadagoló berendezéseket helyez ki az USA meghatározott pontjain a Coca-Cola és a PepsiCo. Az apparátusokból a fogyasztók saját, újrafelhasználható palackjukba ereszthetik bele a kiválasztott ízesítésű és karbonizációs szintű (értsd: hogy mennyi szénsav van benne) vizet.

A Coca-Cola Dasani PureFill állomásainak koncepciója már 2016-ban megszületett, és azóta a cég különböző kollégiumi campusokon már le is tesztelte a rendszert. A berendezések hamarosan iskolákban, állatkertekben is fel fogják ütni a fejüket.

Forrás: Coca-Cola

A PepsiCo a saját tesztjeit tavaly hajtotta végre, és az „üzleti modellt” most a Coca-Coláéval egyező helyszínekre, plusz még hotelekbe, irodákba és stadionokba is ki fogja terjeszteni. A PepsiCo hálózata egyelőre névtelen, viszont az azt alkotó gépekből hat ízesítésű, illetve személyre szabott karbonizációs szintű és hőmérsékletű vizet lehet kinyerni.

A Coca-Cola készülékéből mindentől mentes vizet is elő lehet csalogatni – ez ingyen van. Az ízesített és/vagy szénsavas vízért deciliterenként valamennyi dollárcentet mindazonáltal már ki kell pengetni. A számlát egy applikáción keresztül, vagy bizonyos esetekben bankkártyával lehet kiegyenlíteni.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Dive)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.