hirdetés
hirdetés

Jack Daniels lett az első az IWSR párlatok rangsorában

Az IWSR (International Wines and Spirits Record), amely immáron 40 éve követi nyomon az alkoholpiac alakulását az egész világon, 2016 végén is felállította a legsikeresebb és legkeresettebb párlatok rangsorát.

hirdetés

A dicsőségért több mint 20 000 márka indult a versenyen, melyeket az angol bizottság szigorú szempontok alapján bírált. Végül egy ízig-vérig amerikai ital állhatott a dobogó legfelső fokára, a Jack Daniel’s whiskey.


A Jack Daniel’s 2016-ban ünnepelte 150. évfordulóját, így szinte sorsszerű volt, hogy ebben az évben ez a márka nyerje meg a világszintű megmérettetést. A győztesnek több kitételnek kellett megfelelnie: így például szempont volt, hogy a brand legalább 30 országban legyen jelen, és egy karton ital értéke elérje a 150 dollárt. A vetélytársak 130 országból érkeztek, és a szervezők legnagyobb meglepetésére olyan márkák is helyezést értek el, amelyekből még egy évtizede kevesebb, mint 100 000 kartont tudtak csak értékesíteni évente. A nyertes whiskey maga mögé parancsolt több világhírű vodkát, gint, konyakot és likőrt is, nem beszélve a konkurens whisky gyártókról, mint a Jameson vagy a Johnny Walker.


A Jack Daniel’s whisky főleg az amerikai piac meghatározó szerepének köszönheti töretlen népszerűségét, azonban az utóbbi években nemzetközileg is vezető szerepet tölt be. Sikerét a világpiacon mi sem bizonyítja jobban, hogy eladásainak 55,5%-át ez a szegmens teszi ki. A márka széles réteghez szól, így az eredeti ízek kedvelői mellett a fiatalok is megtalálják az ízlésüknek megfelelő italt a Jack Daniel’s kínálatában.
A versenyen az eredeti Tennessee whiskey szerezte meg az aranyérmet, de emellett a Tennessee Honey is közkedvelt a fogyasztók körében.


A Jack Daniel’s a mértékletes alkoholfogyasztás híve.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél