hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 30., péntek - Alfonz.
hirdetés

„Játék egy zöldebb jövőért”

Negyedik alkalommal hirdette meg a Henkel és a Rossmann a „Játék egy zöldebb jövőért” nyereményjátékát, amelynek fődíja egy kétmillió forint értékű játszótér-felújítás volt a fenntarthatóság jegyében. Az akció keretében a két vállalat összesen 3120 kg műanyagot gyűjtött össze, amely közel duplája a tavalyi mennyiségnek.

hirdetés

Minden eddiginél sikeresebb volt a „Játék egy zöldebb jövőért” akció, amelyet a fenntarthatóság jegyében hirdetett meg immár negyedik alkalommal a Henkel és a Rossmann. A promóció célja az volt, hogy minél több üres, a Henkel termékeihez használt flakont gyűjtsenek vissza a fogyasztók. Ezzel arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a vállalat által forgalmazott termékek műanyag flakonjai szelektíven gyűjthetők és újrahasznosíthatók. A vásárlók országszerte 208 Rossmann üzletben adhatták le kiürült Henkel termékes flakonjaikat, amikért cserébe egy kódot kaptak, amivel egy tetszőlegesen választott bölcsődére, óvodára vagy általános iskolára szavazhattak.

Az akció keretében idén rekord mennyiségű, összesen 3120 kg műanyag flakon gyűlt össze, amely közel duplája a tavaly összegyűjtött mintegy 1700 kg-nak. Az értük kapott és értékes szavazatot jelentő kódok száma pedig több mint 16 ezerre növekedett a tavalyi 12 ezerről.

A legtöbb szavazatot kapó intézmény, amely idén a Gyöngyös Város Óvodái Jeruzsálem Úti Tagóvodája lett, egy 2 millió forint értékű játszótér-felújítást nyert, amelyhez újrahasznosított anyagokból készültek a játékok. A második helyezett Egri Hunyadi Mátyás Általános Iskola egy 200.000 Ft értékű sport utalványt kapott, míg a harmadik helyen végző Hajdúnánási Református Általános Iskola és Óvoda egy 100.000 Ft-os sport utalvánnyal lett gazdagabb. Emellett a Henkel azokat is megajándékozta, akik nem értek el toplistás helyezést. Azok az intézmények, amelyek legalább 200 szavazatot kaptak, egy-egy 20.000 Ft értékű higiéniás csomaggal lettek gazdagabbak a Henkel és a Rossmann támogatásával.


„Negyedik alkalommal hirdettük meg a Rossmannal közös akciónkat, és örömmel mondhatjuk, hogy évről-évre sikeresebb ez a kezdeményezés. Nemcsak a résztvevő intézmények száma növekszik, hanem a visszagyűjtött műanyag flakonok mennyisége is. Ezzel egyszerre két célt is elérünk, hiszen amellett, hogy ezek a flakonok biztosan újrahasznosításra kerülnek, arra is felhívjuk a figyelmet, hogy a Henkel által forgalmazott termékek flakonjai szelektíven gyűjthetők, és a fogyasztóinkat ennek fontosságáról oktatjuk.” – mondta Németh Ottó, Henkel Magyarország Beauty Care üzletág igazgató.

„A Rossmann számára kiemelten fontos project a CSR, a társadalmi felelősségvállalás. A promóció előkészítése kb. 2-2,5 hónapot vett igénybe. Az előző évek tapasztalata nagyban hozzájárult az ezévi sikerekhez” – mondta Horváth Tamás projektfelelős. „Igyekszünk minden programot dolgozói bevonással megvalósítani és részesei lenni a gyerekek, családok jóllétének” – tette hozzá Kurucz Fanni, kommunikátor. 

A fenntarthatóság terén élenjáró vállalatként a Henkel globális fenntarthatósági stratégiájában a műanyag, mint újrahasznosítható csomagolóanyag is fókuszban van, például

-       ma már a Henkel termékek csomagolása több mint 80%-a újrahasznosítható anyagokból készül,

-       2025-ig a Henkel termékek csomagolása 100%-ban újrahasznosítható, újrahasználható, vagy komposztálható lesz*,

-       mára közel 10 százaléka a Henkel fogyasztási cikkek csomagolásának újrahasznosított műanyagból készül Európában,

-       2025-ig 35%-ban újrahasznosított műanyagot használunk az európai fogyasztási cikkek műanyag csomagolásához.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!