hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 21., csütörtök - Ágnes.
hirdetés

Jelentősen bővült a Coca-Cola hazai gyára

Másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártó cége 2020-ig újabb jelentős kapacitásbővítést tervez a most vásárolt 13 hektáros ingatlanon, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.

hirdetés

További 50 százalékkal bővítette dunaharaszti gyártóbázisa alapterületét a Coca-Cola HBC Magyarország. A vállalat a napokban egy 13 hektáros új ingatlant vásárolt jelenlegi telephelye mellett, amelyen jelentős beruházásokat tervez2020-ig a bővülő hazai és export piacok ellátása érdekében. Magyarország legnagyobb üdítőital-gyártója ma már 25 európai ország fogyasztóit látja el üdítőitalokkal, gyümölcslevekkel és ásványvizekkel, amelyek előállításához kétharmad részben hazai alapanyagokat használ fel.                          

„Hiszünk a fogyasztási alkalmak köré épülő stratégiánkban, bízunk termékeink sikerében, felpörgetjük növekedési programunkat. 2017-ben ezért minden korábbinál nagyobb összeget, 6 milliárd forintot fordítottunk beruházásokra, idén pedig várhatóan újra rekordot döntünk. Célunk, hogy a 28 országot átfogó és 600 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöjjön létre 2020-ra dunaharaszti központunkban” – mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője.

Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatója

A Coca-Cola HBC Magyarország 2012-ben kötött stratégiai partnerségi megállapodást a magyar kormánnyal. A cég azóta több mint 20 milliárd forintot fektetett be hazánkban, elindította az ásványvízexportot, tavaly pedig átadta az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát. A dinamikus bővülésnek köszönhetően a társaság árbevétele mintegy 30 százalékkal nőtt az elmúlt 5 évben. Így a vállalat ma már Magyarország legjelentősebb élelmiszeripari cégei közé tartozik, árbevételét tekintve pedig messze a legnagyobb szereplő az itthoni ásványvíz és üdítőitalgyártó cégek között.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!