hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 30., hétfő - András.
hirdetés

Jelesre vizsgázott az Eisberg chatbotja

Sali Kapitány minden dolgozót elér az üzemben, így folyamatos a kapcsolattartás a cégvezetés és az üzemben dolgozó fizikai munkások között. A tavaly áprilisban bevezetett chatbot most jelesre vizsgázott, hiszen amíg sok kékgallérost foglalkoztató cég azzal küzd, hogyan értesítse az e-mail címmel nem rendelkező kollégákat vészhelyzet esetén, itt működik a rutinos válságkezelő hozzáállás.

hirdetés

Szájmaszk, kézfertőtlenítő, karantén, vészhelyzet és home office, csak néhány fogalom, mellyel a koronavírus kapcsán a médiában találkozunk. A félelemkeltés helyett Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója szerint most az az igazán fontos, hogy a hidegvérünket megőrizzük és azonnal, minél megnyugtatóbban, folyamatosan kommunikáljunk a dolgozók felé.

A termelővállalat minden olyan intézkedést bevezetett, ami a munkavállalóikat, vevőiket, fogyasztóikat, partnereiket és beszállítóikat védi. Napi szinten tájékozódnak a hivatalos szervek útmutatásaival kapcsolatosan, részt vesznek a vállalatcsoport központi válságstábjában, illetve hetente háromszor a vezetőségi megbeszélésen, ahol a többi ország igazgatójával egyeztetnek az aktuális helyzetről.

A folyamatosan változó helyzetre rövid idő alatt alternatív megoldásokkal reagálnak. A kommunikációban például jelesre vizsgázott a közel egy éve működő “Sali Kapitány” chatbotjuk, amivel Viberen keresztül tudják informálni az okostelefonnal rendelkező kollégákat. Akinek nincsen mobilja, annak a faliújságon, e-mailben üzennek, illetve okostelefonnal rendelkező “mentort” jelölnek ki számukra, hogy minden információ időben célba érjen.


A kollégák a túlélésre és az újratervezésre vannak trenírozva. A módszer a bűvös kocka játék elvén működik. Az ügyvezető minden reggel megkeveri a színeket, a kollégák napközben szépen a helyére tesznek mindent, majd Zoltán újra kever. Gyors reagálás és kreatív problémamegoldás nélkül ez a feladat megoldhatatlan lenne.

„Köztudott, hogy a mi üzletágunk nagyon erősen függ az időjárástól, hiszen főként szabadföldön termelt salátákkal dolgozunk. Az összes salátaféle érzékeny, magas víztartalma miatt rövid ideig tárolható. A globális felmelegedés részeként kialakuló időjárási szélsőségek kezelése nagyon komplex működésmódot feltételez. A természeti katasztrófák egyik pillanatról a másikra csapnak le, gondoljunk a jégesőre vagy felhőszakadásra, pár nap alatt kialakuló fagyokra vagy nyári hőségre. Nekünk abban a pillanatban újra kell terveznünk: hogyan és honnan pótoljuk a kieső alapanyagot, megbízható, auditált forrásból. A koronavírus az időjáráshoz képest is komplexebb kihívások elé állított, hiszen a teljes ellátási láncot érinti, vevőinket, beszállítóinkat, logisztikánkat és nem utolsó sorban dolgozóinkat.” – vázolta fel az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Gazsi Zoltán.

 

Az Eisberg Hungary-nél betartják az előírásokat, a szigorú higiénés szabályokat, mint például szájmaszk, kézfertőtlenítő használata; gyárlátogatási tilalom; testhőmérséklet mérése minden gyártelepre lépő dolgozónál és külsős partnernél; üzleti utak, nagy létszámú események, bolti és rendezvény kóstoltatások törlése. A vészhelyzeti gyártási terv startra készen, a nyersanyag-beszállítókkal és logisztikai partnerekkel napi kapcsolatot tartanak.

„Minden cégen hatalmas a nyomás, hogy megoldja az egyre komplexebbé váló helyzetet. Mi hűek vagyunk az Eisberg névhez, ami arra kötelez bennünket, hogy meg tudjunk élni a jég hátán is. Most mutatkoznak meg igazán az előnyei az elmúlt évek során kialakult rutinnak: kreatívan, felelősen újratervezünk nap mint nap. Nem tankhajónk van, nem 15 km a féktávolság. Mi kenuban utazunk, egyszerre lapátolunk.” – árulta el Gazsi Zoltán.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!