hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Program

„Kapj rá!” stand

Ízletes és egészséges halfalatok, színes programok, látványkonyha és nyereményjáték is várja a látogatókat a 33. Bábolnai Gazdanapokon az Agrármarketing Centrum „Kapj rá!” standján, 2020. szeptember 10-12. között. 

hirdetés

Atöbb mint 200 kiállítónak teret adó eseményen a „Kapj rá!” stand látványkonyhájában naponta kétszer készülnek majd a finom halételek, ahol séfek mutatják be, hogyan lehet egyszerűen, szálkamentesen elkészíteni a különféle halakat. Szeptember 10-én a busa és a harcsa, szeptember 11-én a süllő és az afrikai harcsa, szeptember 12-én a ponty és a pisztráng kerül terítékre. A finomságok mellett ismeretterjesztő kiadványokkal és receptfüzetekkel is gazdagodhatnak a látogatók, amelyekből többek között a halételek feldolgozását, elkészítési módozatait tanulhatják meg.  

A „Kapj rá!” kampány fő célja,

hogy ösztönözze a halfogyasztást és felhívja a figyelmet a halételek változatosságára, valamint az egészségre gyakorolt jótékony hatásaira.Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője, a bábolnai sajtótájékoztatón megerősítette:

„A kínálatot látványkonyha gazdagítja, ezáltal nemcsak megízlelhetik, hanem meg is nézhetik a vendégek, hogy miként készülnek el a friss és könnyű halfogások. Az idei évben a kialakult járványügyi helyzet ellenére, továbbra is folytatjuk kampányunkat, természetesen fokozott figyelmet fordítva a biztonságra. Terveink szerint az Öreg-tavi Nagy Halászfesztiválon, illetve a Budapesti Adventi- és Karácsonyi Vásáron fogunk saját standdal megjelenni.

Ezen kívül a kommunikációs kampány részeként PR cikkekkel-, online-, és közösségimédia-hirdetésekkel is jelen leszünk. Továbbá, piackutatást is végzünk, ahol felmérjük a fogyasztói szokásokban bekövetkezett változásokat, valamint a kampány eddigi elemeiről hatékonyságvizsgálatot is indítottunk. Előzetesen elmondható, hogy a halfogyasztás szempontjából pozitív tendencia, hogy csökkent a halakat elutasítók aránya, illetve a 15 év feletti magyar lakosságot reprezentáló felmérés adati szerint az elmúlt két évben 100 emberből 40 találkozott legalább egyszer a kampánnyal.”   

Elindul a "Halpéntek"

Lévai Ferenc, a MA-HAL szóvivője kiemelte, hogy a halfogyasztás ösztönzésére a már futó „Kapj rá!” kampány mellett elindul a „Halpéntek” nevű program. Ennek célja, hogy minden pénteken felhívja a figyelmet a halételek egészséges mivoltára, a heti legalább egyszeri fogyasztás fontosságára, illetve a magyar hal élelmiszerbiztonsági előnyére. Hozzátette: A kialakult járványhelyzet és az annak nyomán kialakuló krízishelyzet nehéz helyzetbe hozta a halászati és halgazdálkodási ágazatot is, a szállodák és a vendéglátó egységek bezárása következtében csökkent a halfogyasztás mértéke. A lendület visszaszerzését a hazai piacon történő intenzív hazai halfogyasztás ösztönző kampány jelenthetné. 

A Bábolnai Gazdanapok nagymúltú agráresemény, ahol a szakmai rendezvényeket minden évben gépi gyakorlati bemutatók, öntözés és annak gépesítési háttere, valamint a mezőgazdasági gépek és berendezések kiállítása színesíti.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!