hirdetés
hirdetés
2020. október. 28., szerda - Simon, Szimonetta.
hirdetés

Program

„Kapj rá!” stand

Ízletes és egészséges halfalatok, színes programok, látványkonyha és nyereményjáték is várja a látogatókat a 33. Bábolnai Gazdanapokon az Agrármarketing Centrum „Kapj rá!” standján, 2020. szeptember 10-12. között. 

hirdetés

Atöbb mint 200 kiállítónak teret adó eseményen a „Kapj rá!” stand látványkonyhájában naponta kétszer készülnek majd a finom halételek, ahol séfek mutatják be, hogyan lehet egyszerűen, szálkamentesen elkészíteni a különféle halakat. Szeptember 10-én a busa és a harcsa, szeptember 11-én a süllő és az afrikai harcsa, szeptember 12-én a ponty és a pisztráng kerül terítékre. A finomságok mellett ismeretterjesztő kiadványokkal és receptfüzetekkel is gazdagodhatnak a látogatók, amelyekből többek között a halételek feldolgozását, elkészítési módozatait tanulhatják meg.  

A „Kapj rá!” kampány fő célja,

hogy ösztönözze a halfogyasztást és felhívja a figyelmet a halételek változatosságára, valamint az egészségre gyakorolt jótékony hatásaira.Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője, a bábolnai sajtótájékoztatón megerősítette:

„A kínálatot látványkonyha gazdagítja, ezáltal nemcsak megízlelhetik, hanem meg is nézhetik a vendégek, hogy miként készülnek el a friss és könnyű halfogások. Az idei évben a kialakult járványügyi helyzet ellenére, továbbra is folytatjuk kampányunkat, természetesen fokozott figyelmet fordítva a biztonságra. Terveink szerint az Öreg-tavi Nagy Halászfesztiválon, illetve a Budapesti Adventi- és Karácsonyi Vásáron fogunk saját standdal megjelenni.

Ezen kívül a kommunikációs kampány részeként PR cikkekkel-, online-, és közösségimédia-hirdetésekkel is jelen leszünk. Továbbá, piackutatást is végzünk, ahol felmérjük a fogyasztói szokásokban bekövetkezett változásokat, valamint a kampány eddigi elemeiről hatékonyságvizsgálatot is indítottunk. Előzetesen elmondható, hogy a halfogyasztás szempontjából pozitív tendencia, hogy csökkent a halakat elutasítók aránya, illetve a 15 év feletti magyar lakosságot reprezentáló felmérés adati szerint az elmúlt két évben 100 emberből 40 találkozott legalább egyszer a kampánnyal.”   

Elindul a "Halpéntek"

Lévai Ferenc, a MA-HAL szóvivője kiemelte, hogy a halfogyasztás ösztönzésére a már futó „Kapj rá!” kampány mellett elindul a „Halpéntek” nevű program. Ennek célja, hogy minden pénteken felhívja a figyelmet a halételek egészséges mivoltára, a heti legalább egyszeri fogyasztás fontosságára, illetve a magyar hal élelmiszerbiztonsági előnyére. Hozzátette: A kialakult járványhelyzet és az annak nyomán kialakuló krízishelyzet nehéz helyzetbe hozta a halászati és halgazdálkodási ágazatot is, a szállodák és a vendéglátó egységek bezárása következtében csökkent a halfogyasztás mértéke. A lendület visszaszerzését a hazai piacon történő intenzív hazai halfogyasztás ösztönző kampány jelenthetné. 

A Bábolnai Gazdanapok nagymúltú agráresemény, ahol a szakmai rendezvényeket minden évben gépi gyakorlati bemutatók, öntözés és annak gépesítési háttere, valamint a mezőgazdasági gépek és berendezések kiállítása színesíti.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!