hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Kapjon rá a halra a FEHOVA-n!

Ízletes halfalatokkal, gyermekfoglalkoztatóval, naponta kétszer látványkonyhával várja a „Kapj rá!” halfogyasztást ösztönző kampány standja a FEHOVA (Fegyver, Horgászat, Vadászat Nemzetközi Kiállítás) látogatóit. A 2020. február 13-16. között a HUNGEXPO területén zajló esemény résztvevői egy közel húszezer literes óriás akváriumot is megtekinthetnek, amely a Magyarországon honos édesvízi halfajtákat mutatja be.

hirdetés

A halfogyasztás növelése az elsődleges célja a 2023-ig tartó „Kapj rá!” kampánynak, hiszen hazánk európai átlagban sereghajtónak számít. A legtöbb hal a karácsonyi időszakban kerül a magyarok tányérjára, az egy főre eső éves fogyasztási átlag mára meghaladta a 6,7 kg-ot (Európában ez a szám átlagosan 11 kg).

A FEHOVA Kiállításon megrendezett sajtótájékoztatón Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC) ügyvezetője arra hívta fel a figyelmet, hogy aKapj rá!” kommunikációs és promóciós kampány uniós célkitűzése hét év alatt a hazai halfogyasztás 20%-kal történő megemelése volt, a kampány indulásakor (4 éve) jegyzett 5,4 kg/fő/éves átlag  mára több mint 19%-kal, 6,7 kg fölé emelkedett. Az eddigi mutatók a várakozásokon felül teljesítettek és a kampány eredményességét tekintve bizakodásra adnak okot. Ondré Péter hozzátette, hogy a halfogyasztás hazai emelkedéséhez hozzájárult a halhús áfájának csökkentése és az elmúlt évek gazdasági fejlődése is, amely növelte a hazai vásárlóerőt.

A halfogyasztást ösztönző, tudatos táplálkozást célzó program a heti, rendszeres halfogyasztás egészségre gyakorolt pozitív hatásaira irányítja majd a fogyasztók figyelmét a jövőben is, és olyan recepteket oszt meg, amelyek rendkívül ízletes és halból könnyen elkészíthető ételekre tanítanak – mondta az AMC vezetője. Ondré Péter azt is hozzátette, hogy a rendezvényeken való megjelenés idén is központi elem lesz a kampányt kísérő kóstoltatásokon és látványkonyhai főzéseken, ahol a hazai halágazat termékeit felvonultató gasztronómiai remekeket, a legmodernebb technikák alkalmazásával készült ételeket ízlelhetik meg a látogatók.

Elhangzott: mindemellett tradicionális kommunikációs és marketing elemek, szóróanyagok, kreatív hirdetések, cikkek, híranyagok, kiadványok, filminterjúk, vírusvideók, animációs-, dokumentumfilm- és gasztrovideó sorozat támogatja a kampányt, amelyet tavaly óta már a „Kapj rá!” mobilapplikáció is erősít. Az applikáció a www.kapjra.hu honlapról, az App Store és a Google Play áruházakból is ingyenesen tölthető le (http://kapjra.hu/kapj-ra-a-halra-a-mobiloddal/).

Az Agrárminisztérium Vidékfejlesztési Programok Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkársága, - mint a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) Irányító Hatósága - az Agrármarketing Centrum közreműködésével 2019-ben országszerte 5 kiemelt rendezvényen, valamint 21 kisrendezvényen és roadshow állomáson szerveztek megjelenést, ahol halas fogásokkal, ismeretterjesztő kiadványokkal és kvízjátékokkal várták a látogatókat. A kampány üzenete: a hal egészséges, finom és számos konyhatechnikai megoldásnak köszönhetően könnyen elkészíthető.

Dr. Németh István, a MA-HAL elnöke szerint már eddig is eredményes volt a „Kapj rá!” kampány, elsősorban az ismeretterjesztés terén, hiszen olyan halfeldolgozási módokat és könnyen elkészíthető recepteket mutathattak be, amelyekkel sokak kedvét meghozták a halételek elkészítéséhez. Dr. Németh István hozzátette, hogy nem csak a most divatos tengeri halfajok készíthetőek el könnyen és ízletesen, hanem az itthon termelt édesvízi halfajok is. Ma már olyan konyhatechnológiai módszereink vannak, amelyekkel akár a pontyból is lehet szálkamentes finom ételeket ”varázsolni”. A MA-HAL folyamatosan ösztönzi a haltermelőket, hogy a modern fogyasztói igények kielégítése érdekében növeljék a halfeldolgozók kapacitását.

A FEHOVA ideje alatt a „Kapj rá!” standjához látogatók naponta kétszer – délelőtt 10.30-kor és 14 órakor – ízletes halételeket kóstolhatnak a látványkonyhában. Február 15-én, szombat délelőtt a kampány standjánál halászlé és mini halburger, délután pedig mandulás pisztrángfilé és baconszalonnába göngyölt pisztrángfilé készül az érdeklődők számára. Vasárnap délelőtt ínyenc pontyfilé és pontychips lesz a menü, délután pedig bakonyi módra elkészített harcsafilé és céklás füstölt busa rizottó várja a standhoz látogatókat. A szervezők természetesen a családokra is gondoltak, a gyermekfoglalkoztatóban ügyességi feladatokkal várják a legkisebbeket, és „szerencsekerék” kvízjátékkal és értékes nyereményekkel a nagyobbakat. A háziasszonyok és a főzni szerető férfiak pedig ismeretterjesztő kiadványokkal és receptfüzetekkel gazdagodhatnak.

A „Kapj rá!” 42 négyzetméteres standját a FEHOVA Kiállítás G pavilonjának G41-es standszámán találhatják meg a látogatók.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!