hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Online kiskereskedelem

Két számjegyű növekedésre számít a SPAR online

A SPAR online shop ugrásszerű keresletbővülésének köszönhetően idén újabb településekkel nő a szolgáltatásba bevont terület.

hirdetés

Közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára a vállalat 2019-ben a SPAR online shopot. A beruházás igazi sikertörténetnek bizonyult: ma már kétmillió lakos számára elérhető a kényelmes vásárlási lehetőség. Az ugrásszerű keresletnövekedés miatt a vállalat 2020-ban 144 főre növelte a shop munkatársainak létszámát, bővítette a kiszállítási idősávokat is, és több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást.

„Vállalatunk folyamatos beruházásaival arra törekszik, hogy a változó fogyasztói igényeknek a legmagasabb szinten megfeleljen, és a lehető legrugalmasabb szolgáltatásokat biztosítsa a vásárlói számára. Kiskereskedelmi üzletláncunk működése egészét a minőség jellemzi, ez igaz a SPAR online shopra is, amely kezeskedik azért, hogy a megrendelt termékek időben és hibátlanul érkezzenek a fogyasztókhoz. A vásárlók elégedettek, amely a forgalmi számokban is tetten érhető: az induló évhez képest tavaly már három számjegyű %-os bővülést értünk el, idén pedig két számjegyű növekedésre számítunk. A jókora érdeklődésre való tekintettel 2021-ben újabb településeket szeretnénk bevonni a kiszállítási körbe” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A SPAR online shop kiszállításban érintett településeinek idei kibővítése azt is jelenti, hogy a szolgáltatás hátterét biztosító, áru-összekészítő – jelenleg pesterzsébeti, diósdi, szentendrei és tatabányai – hipermarketek köre szintén bővül. A házhoz szállítás előnyeit jelenleg Budapesten és közel ötven környező településen, Tatabányán és szűkebb vonzáskörzetében, illetve a Velencei-tó vidékének kilenc, turisztikailag frekventált településén – Agárdon, Baracskán, Gárdonyon, Kápolnásnyéken, Martonvásáron, Nadapon, Pákozdon, Sukorón és Velencén – élvezhetik a vásárlók.

A SPAR Magyarország felmérése szerint a webshop-szolgáltatást főleg 35-44 éves városi vagy az agglomerációban élő családos, átlagjövedelem feletti keresettel rendelkező hölgyek, illetve a 65 éven felüli – nyugdíjas – korosztály tagjai veszik igénybe. Jellemző, hogy rendszeresen SPAR áruházakban vásárolnak hagyományos módon is, hűek a kedvelt márkáikhoz, ismerik és szeretik az üzletlánc termékeit. A megrendelők elsősorban különböző tejeket és ásványvizeket vesznek, hasonlóképpen nagy érdeklődést mutatnak a pékáruk és a csirkemellfilé iránt. Emellett az tapasztalható a keresletben, hogy – a 2020 tavaszi meredek emelkedés, a szokott nyári stagnálás, majd az ősztől az év végéig bekövetkező újabb felívelés után – 2021 tavaszától a tartós árucikkek a megszokottnál nagyobb aranyában jelennek meg a kosarakban. Különösen az élesztő és a liszt, illetve a toalettpapír fogyott jobban.

A szolgáltatás ugyanazon az áron biztosítja a széles árukínálatot, a mintegy 21 ezer árucikket, mint bármelyik INTERSPAR hipermarket. A webshop számos digitális eszközön elérhető, okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés, amelynek kiszállításáról jelenleg 56 sofőr és 29 kisteherautó gondoskodik.

A webshop kiszállítási és a Drive-In – helyszíni – átvételi lehetősége a koronavírus-járvány miatt tavaly április elején a TAXI SHOPPING fuvarszolgáltatással egészült ki. A SPAR és a Főtaxi-csoport közös kezdeményezése az online shop azon vásárlóinak kínál egy újabb kényelmes és biztonságos alternatívát, akik nem tudnak vagy nem akarnak kimozdulni otthonukból, esetleg idős vagy beteg hozzátartozóik helyett intézik a bevásárlást. A népszerű taxis házhoz szállítás 2021. március 19-étől ismét igénybe vehető.

Mint ahogy a taxis kiszállítás során is biztosítják a fertőzések elkerülését, a SPAR online shop működése szintúgy a legszigorúbb egészségbiztonsági előírások betartásával történik. A kiszállító és az áruházi átvételt lebonyolító munkatársak maszkban és kesztyűben adják át a megrendelést, továbbá lehetőség van az online fizetési módra, illetőleg az érintésmentes átadásra is, melynek során a kiszállító kollégák a vásárlókkal nem kerülnek közvetlen fizikai kapcsolatba. Emellett a munka során használatos eszközöket is folyamatosan fertőtlenítik.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Indul a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startolunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Kiadónk társoldalai

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!