hirdetés
hirdetés

Kezdetét veszi a Lidl Akadémia Plusz Program!

A Lidl Magyarország tovább szeretné növelni hazai beszállítói körét, támogatni kívánja továbbra is a hazai termelőket, így idén ősszel megújult formában indítja el a korábbiakban nagy sikerrel futó Lidl Akadémia eseménysorozatot, melyre már regisztrálhatnak az érintett hazai vállalkozások.

hirdetés

A kialakult gazdasági helyzet minden élelmiszeripari ágazat számára új kihívásokat jelent. Igy most különösen fontos, hogy a hazai termelők felkészültek és innovatívak legyenek, előrelátóan és gyorsan reagáljanak a piaci változásokra, nem utolsó sorban pedig lépéseket tegyenek annak érdekében, hogy egy kereskedelmi lánc stabil beszállítójaként hosszútávon biztosítsák vállalkozásuk eredményes működését.

A hazai termelők számára az egyik legjobb stratégia, ha egy országos lefedettséggel rendelkező kereskedelmi lánc beszállítóinak mondhatják magukat, hiszen a hosszú távú kapcsolat folyamatos bevételt biztosít számukra.

Ugyanakkor a magyar kis- és középvállalatok többségének egyelőre nehézséget jelent az is, hogy akár az első lépéseket is megtegye.

A Lidl Magyarország hét éve indította el a látványos eredményeket hozó a „Lidl a magyar beszállítókért” elnevezésű programját, hogy elősegítse a magyar beszállítók külföldi piacra jutási lehetőségeit.

Az áruházlánc a program keretében hirdette meg a Lidl Beszállítói Akadémiát 2016-ban, hogy minél több beszállítónak nyíljon lehetősége csatlakozni az áruház hazai és ezáltal a nemzetközi hálózatához is, amelynek keretében a magyar beszállítók termékei megjelenhetnek más európai országok Lidl áruházainak polcain is.

A program sikerességéről elmondható, hogy azóta a hazai kereskedelmi és beszállítói kapcsolatok építésének mintaértékű projektje lett. A két év alatt, 10 eseményen több mint 480 cég képviselője vett részt.

A „Lidl a magyar beszállítókért” program keretében indítja el az idei évben a Lidl Akadémia Plusz programsorozatot és edukációs platformot.

A megújult és a beszállítók fejlesztését fókuszba helyező programmal, a Lidl Akadémia Plusszal a piaci szereplők széles spektruma kap lehetőséget arra, hogy Magyarország meghatározó kereskedelmi lánca révén egy több csatornán futó edukációs programban vegyen részt díjmentesen.

A Lidl Akadémia Plusz program ugyanis nem csak lehetőséget, hanem tudást és támogatást ad a hazai termelőknek, hogy értékes és felkészült beszállítóivá váljanak az áruházlánc számára. A rendezvénysorozat idén a friss áruk, úgymint hús és húskészítmény, a pékáru, a zöldség-gyümölcs és a tejtermékek termékköreire fókuszál.

Jelentkezés és bővebb információ:

www.lidlakademiaplusz.hu

A Lidl Akadémia Plusz rendezvényei 2020 őszén kezdődnek, pontos időpontokról a jelentkezők emailben kapnak tájékoztatást. 


hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

StoreInsider-FMCG Hírlevél