hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 29., csütörtök - Nárcisz.
hirdetés

Kitett magáért Frutti és Veggi

Az elmúlt hétvégén véget ért a Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe programsorozat, amelynek keretében közel 1 tonna friss szezonális zöldséget és gyümölcsöt kóstoltattak, és több mint 10 ezer gyermek körében népszerűsítették a fogyasztásukat.

hirdetés

Sok szülő szembesül azzal, hogy gyermeke nem rajong, ha zöldséget vagy gyümölcsöt kell ennie. Ugyanakkor a zöldségek és gyümölcsök fogyasztása a kiegyensúlyozott táplálkozás és az egészség alapja, ezért már minél fiatalabb korban szükséges belecsempészni a gyermekek életébe. A programhoz készült 2016-os Gfk-kutatás is kimutatta, hogy hazánkban a kisgyermekes családok fogyasztják a legkevesebb zöldséget és gyümölcsöt. Aggasztó az a tény, hogy mi magyarok fejenként csak napi 262 gramm zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk, amellyel az Európai Unióban az utolsók között vagyunk, a helytelen étkezési szokások pedig komoly egészségügyi problémákhoz vezethetnek. A problémát a TÉT Platform 11-18 évesek körében végzett kutatása szintén igazolja, miszerint minden negyedik gyerek túlsúlyos vagy elhízott. Szakértők szerint az egyik legkifizetődőbb módja, hogy a kedvezőtlen tendenciát megfordítsuk, ha játékosan, már kicsi korban meghozzuk a gyermekek kedvét a zöldségek és a gyümölcsök fogyasztásához.

Veggi (Fotó: nak.hu)
 
A NAK és a francia Interfel közös akciójának kabalafigurái, Frutti és Veggi több mint 10 000 gyermekkel ismertette meg a zöldségeket és a gyümölcsöket a Generali Gyerek Sziget négy hétvégéjén, június 1-23. között.

– Rendkívül sikeresen zártuk az idei Friss Zöldségek és Gyümölcsök Ünnepe programsorozatunkat, amelynek a célja az volt, hogy közelebb vigyük a gyermekekhez a zöldség- és gyümölcsfogyasztást. Ezért az idei esemény keretében idényzöldségekből és gyümölcsökből saslikot és salátát készíthettek, érzékébresztő workshoppal, színezőfoglalkozással, gyümölcspompon-készítéssel, virtuális valóság játékkal – amiben egy mágikus dongó hátán repülve utazhatnak Vegapolisba –, fotófallal, valamint az idei év nagy újdonságaként egy külön Európai Friss Kalandok témájú, a program tematikájára szabott tánckoreográfiába is bevonta a családok legkisebb tagjait Frutti és Veggi. Az elmúlt négy hétvége során közel 1 tonna friss zöldséget és gyümölcsöt kóstoltattunk meg, amely egy négy fős család 3 éves fogyasztási mennyiségének felel meg – mondta dr. Mártonffy Béla, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara országos kertészeti és beszállítóipari osztályának elnöke.

A szakember hozzátette: idén a Gyerek Szigethez kapcsolódóan Európai Friss Kalandok rajzpályázat is indult, a 6-10 és a 11-14 éves korosztály számára, ahol a gyerekek szabadjára engedhették a fantáziájukat zöldségek és gyümölcsök kapcsán. A rajzpályázatra több mint 100 pályázat érkezett.

(forrás: nak.hu)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!