hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 31., szombat - Farkas.
hirdetés

Konzervbe zárt vitaminok a Vöröskeresztnek

Az országban rengeteg családnak kell nap mint nap nélkülöznie, ez az állapot pedig a járványügyi helyzet hatására sajnos csak még tovább romlott. A Magyar Vöröskereszt munkatársai éjjel-nappal azon dolgoznak, hogy a nehéz helyzetben lévő családokat élelemmel és ruhákkal lássák el, amelyhez a Bonduelle eddig összesen 100 ezer adag konzervvel járult hozzá.

hirdetés

A szűnni nem akaró járványügyi helyzet mindannyiunkat összefogásra sarkall, vállalatok és magánemberek egyaránt átgondolják, miben tudnák segíteni a közösséget. A Magyar Vöröskereszt munkatársai és önkéntesei számára a szociális ellátás biztosítása a mindennapi feladatok része, most azonban nekik is még több segítségre van szükségük. A piacvezető hazai konzerv- és fagyasztott zöldségforgalmazó olyan termékekkel támogatja az alapítványt, ezáltal pedig a vidéki családokat, amelyek bármely háztartásban jól jönnek, ráadásul vitamintartalmuk és tápértékük kiemelten magas.

„A Bonduelle-lel még tavaly novemberben kötöttünk szerződést a kereskedelmi forgalomba nem került, de kiváló minőségű zöldségkonzervek átvételére. Ez azért is nagy öröm volt számunkra, mert fontos, hogy egészséges élelmiszereket juttathassunk el a rászorulóknak. Az adományt szociális segélyezésre, ifjúsági programok támogatására és katasztrófák esetére ajánlotta fel a cég. Akkor még nem is sejtettük, hogy milyen hamar szükség lesz katasztrófa segélyezésre. A koronavírus miatt nehéz helyzetbe került családok támogatásának keretében a Bonduelle adományai eddig Bács-Kiskun, Csongrád, Baranya, Tolna, Somogy, Veszprém, Zala, Vas, Komárom-Esztergom és Fejér megyébe jutottak el, és most szervezzük a további szállításokat Borsod, Heves, Nógrád és Szabolcs megye irányába is. A konzervek főként lakossági élelmiszer csomagok részeként kerültek a rászoruló családokhoz, emellett a Családok Átmeneti Otthonaiban élők és hajléktalanellátó intézményeink lakóinak egészségesebb étkezését is támogatták” - mondta Török Diána, a Magyar Vöröskereszt vállalati kapcsolatokért és adományozásért felelős szakmai vezetője.

„Reméljük, hogy kukorica, bab és borsó konzerveink számtalan tápláló fogáshoz szolgálnak alapanyagaként, a rászoruló családok asztalán pedig ezáltal több olyan étel jelenik meg, amelyek a gyermekek fejlődését és a felnőttek egészséges életmódját segíti elő” – mondta Szirbek András, a Bonduelle Central Europe magyarországi marketing igazgatója.

A pandémiás helyzet nehézségei megmutatták, hogy az összefogás és egymás támogatása mennyire fontos értékek a mai világban. A Bonduelle a helyzet enyhülése után sem hagy fel a rászorulók támogatásával, továbbra is folytatja majd adományozó tevékenységét.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!