hirdetés
hirdetés
hirdetés
2022. január. 28., péntek - Károly, Karola.
hirdetés

Környezetbarát döntés minden pohár kávéval

Keddtől kapható a Starbucks kávézóiban a Reusable Cup. A kávézólánc ikonikus fehér-zöld logójával díszített, tartós műanyagból készült pohara praktikus megoldást kínál a kávé szerelmeseinek kedvenc italaik elvitelére, használata emellett környezettudatos döntés is. A Starbucks a pohár bevezetésével arra bátorít, hogy közös erővel tegyünk a környezet védelméért.

hirdetés

„A Starbucks újrahasznosítható poharával olcsón, egyszerűen és hatékonyan tehetünk a keletkező hulladékmennyiség csökkentéséért. Az új termék bevezetésével célunk, hogy 2015-re az általunk felszolgált italok 5%-a ilyen poharakba kerüljön, és ezzel is közelebb kerüljünk a környezet védelme érdekében meghatározott célkitűzéseink eléréséhez” – mondta Szabó Orsolya a Starbucks Magyarország marketing specialistája.

A Reusable Cup ára 790 forint. Azok a vásárlók, akik magukkal hozzák poharaikat, 90 forint kedvezményt kapnak italuk árából, így csupán kilenc vásárlással megtérül a pohár ára. A termék olyan műanyagból készül, mely tartós, mérete pedig a „Grande”, vagyis a 4,7 deciliteres kiszerelésnek felel meg. A pohár könnyű, nem foglal sok helyet, így a kávékedvelők bárhová magukkal vihetik.

A napjainkban a több mint 62 országban majd 20 000 kávézóval jelenlévő Starbucks célja, hogy működése során minimalizálja a tevékenységéből eredő ökológiai lábnyomot, és másokat is inspiráljon, hogy ugyanígy tegyenek. A Reusable Cup fontos eszköz a Starbucks működése során keletkező hulladék csökkentésére vonatkozó célkitűzések eléréséhez, hiszen az újrahasznosítható pohár csupán harminc utántöltésével több mint fél kiló papírhulladékkal kevesebb keletkezik.

A Starbucks 1985 óta kedvezménnyel bátorítja vendégeit arra, hogy saját tumblerükből fogyasszák a rendelt italt, melynek eredménye, hogy 2012-re világszerte 35,8 milliószor hozták vissza a vendégek saját bögréjüket a kávézókba, ezzel összesen 800 tonna papírhulladéktól tehermentesítve környezetüket.

Már lehet pályázni a III. Greennovációs Nagydíjra


Ha ön is sokat tesz a fenntarthatóságért, van megvalósult projektje, pályázzon a III. Greennovációs Nagydíjra!

Részletek a honlapon: www.greennovacio.hu  

2012-ben a kávézók vendégei 1,6 millióval több alkalommal hozták vissza tumblerüket, mint az azt megelőző évben. A Starbucks a Reusable Cup bevezetésével kívánja folytatni ezt a tradíciót, arra bátorítva a kávékedvelőket, hogy segítsék kedvenc kávézóláncukat a környezet védelméért tett célkitűzések elérésében.

Háttér-információ

Magyarországon a Starbucks vállalati felelősségvállalásában a helyi közösségekkel való együttműködésre is nagy hangsúlyt helyez. 2011 tavaszán a kávézólánc helyi csapata 253 önkéntes órát töltött a kávézók környékén végzett térszépítő és szemétgyűjtő munkával. 2012 májusában a 40 éves vállalat magyarországi munkatársai, illetve az akcióhoz csatlakozók 40 órán át dolgoztak azért, hogy a Reformáció Emlékparkot, a Bajza utca és a Városligeti fasor sarkán található zöldterületet szebbé varázsolják. 2013 nyarán, a júniusi árvíz idején a Starbucks partnerei több mint 30 órában segédkeztek a zsákok pakolásával és frissítők felszolgálásával. Augusztusban az önkéntesek 145 óra munkával járultak ahhoz, hogy a Sas-hegyi természetvédelmi terület tanösvényei akadálymentesen járhatók legyenek minden természetbarát számára.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Milyen újdonságokat tartogatnak a HR- szolgáltatók 2022-re?

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!