hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 22., péntek - Vince, Artúr.
hirdetés

Kóstolt már fekete fagyit?

Ha nem, eljött az ideje. Fekete fagylalt bemutatóra invitált bennünket az m-GEL Kft és az újpesti Andretti Cukrászda június 4-én: fekete tölcsérben, fekete kókusz és fekete csokoládé fagylalt kóstolásával kecsegtettek. Most őszintén, ki tudna ennek ellenállni?

hirdetés

Kiderült, szinte már csak mi, magyarok vagyunk lemaradva fekete fagyi-terén a világ gasztrotérképén, ugyanis két év óta Amerikában, majd ideát, az öreg kontinensen is óriási divattá vált a fekete színű fagylalt. Legalábbis erről számolt be a meghívott nagyérdeműnek, meg a mutatóba jelen lévő népes celebtársadalomnak Vincze Annamária, akinek lelkesedése hozta a magyar határokon belülre a fekete hidegséget. Ő értekezett a világhálón keresztül egy amerikai cukrásszal, vajon miképp állítják elő a tengerentúlon ezt a különleges édességet, majd oltalom alá is tétette idehaza a fekete fagyit, és egyben formavédett is lett mind a lágy, gépből tölthető, mind a gombócos változat.

Ezt már a fagyit előállító és forgalmazó cég, a m-GEL Kft képviselőjétől tudtuk meg, aki azt is elárulta, amikor a fekete fagyi ötletével kereste őket meg először Annamária, a következőképp reagált: ez egy marhaság! De aztán osztott, szorzott, utánanézett, végül hagyta magát meggyőzni, és belevágtak a fagyi elkészítésébe. A megfelelő íz és állag kikísérletezése azért nem volt egy leányálom, mesélte, hiszen nem az eredeti amerikai recept alapján készítik (ott nem kókuszt, hanem lime-ot és rumot használnak az ízesítéshez), ugyanis a magyar ízvilágnak kell megfelelnie az új terméknek.

Tulajdonképpen egy fekete kókuszból és fekete csokiból álló fagyi született, kókuszból kivont, természetes színezékkel, természetes édesítószerek felhasználásával. Jó hír, hogy a különféle allergiákban szenvedőknek is készítettek egy változatot szűrt almacukor hozzáadásával, fehércsoki és kókuszkoncentrátummal, amelyről – a Vendég & Hotel szerzője szerint senki nem mondaná meg, hogy „mentes” változat, azaz ugyanolyan különlegesen finomízvilágú, mint a normál változat.

A forgalmazó/előállító cég vezetője végül bevallotta, mivel szerinte az elkövetkező időszak „nagy durranása” lesz a fekete fagyi, sokan fogják majd másolni. Azonban attól, ha fekete fagyit kínálnak, de nem az ő receptúrájuk szerint – az valószínűleg olcsó és íztelen lesz. Viszont egy dologban mind a másolt, mind az eredeti megegyezik majd: fekete szájat varázsol annak, aki fogyasztja, de hát istenem, a trendi különlegességért valamit áldozni is kell.

Vágó Ágnes
a szerző cikkei

(forrás: Vendég & Hotel)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!