hirdetés
hirdetés

Kozák Ákos távozik a GfK-tól

„A GfK élén töltött három évtized hihetetlenül sikeres korszak volt számomra, az életem szerves része. Rengeteg öröm ért, és persze voltak negatív élményeim is. Az utolsó néhány év volt hektikus, amikor a nemzetközi vállalat új befektető kezébe került, és komoly átalakítások kezdődtek. Ez a befektető ugyanaz, aki korábban a Nielsent vette meg” – mondja a Márkamonitor által készített interjúban. 

hirdetés

Kozák Ákos neve összeforrt a Gfk-val, most azonban egy régi kollégájával, Bacher Jánossal új céget alapított Impetus Research néven, a tervek szerint néhány kollégát és projektet visznek is tovább a GfK-ból.

„Persze közös megegyezés volt, de nem ért váratlanul. Meg nem csak rólam van szó, hiszen a régió többi országában is hasonló váltások történtek” – mondja az interjúban.

Az interjúból kiderül, hogy a GfK az utolsó békeévben, 2008-ban 3 milliárdos forgalmat ért el, akkor volt a csúcson, aztán a gazdasági válság megtépázta és átalakította a marketingkutatást is, lényegében az egész iparágat szétzilálta.

„Mindenki a helyét keresi, tektonikus mozgások vannak az iparágban” – fejtegette Kozák Ákos, hozzátéve, hogy legalább az elmúlt két-három évben már nem csökkent a bevétel.

A GfK volt ügyvezetője jövőkutatással is foglalkozni fog: mint mondja jövőt kutató szociológusként vállalati menedzsereknek tart előadásokat, ezt a tevékenységet szeretné a jövőben consulting üzletággá fejleszteni.

(forrás: Márkamonitor )
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél