hirdetés
hirdetés
2021. március. 09., kedd - Franciska, Fanni.
hirdetés

Szépségipar

Kozmetikumok kipróbálása kiterjesztett valóságon keresztül

A kiterjesztett valóság technológiájának területén jártas cégekkel együttműködésben hozott létre a szépségápolási termékek virtuális kipróbálására alkalmas, internetes felületet a Google.

hirdetés

Virtuális sminktükröt csatolt online keresőjéhez a Google. A szolgáltatás célja, hogy a vásárlók, anélkül próbálhassák ki magukon a kozmetikai termékeket (rúzsokat és szemhéjfestékeket), hogy a járványhelyzetben ki kellene mozdulniuk otthonról.

A szoftver kifejlesztéséhez az óriásvállalat kettő, a kiterjesztett valóság területén otthonosan mozgó cég, méghozzá a ModiFace és a Perfect Corp segítségét vette igénybe. A csupán a digitális térben létező sminket főleg a ModiFace-et is birtokló L’Oréal, a MAC Cosmetics, a Black Opal és a Charlotte Tilbury szépítőszereiből lehet összeállítani.

Klikk a képre!
Az arcfestékek „éles tesztelésének” látszólagos, vizuális élményébe a termékek internetes felkutatása (értsd: a keresőbe be kell írni a nevüket) után tud fejest ugrani a felhasználó. A legkülönbözőbb bőrszínű modellek fotóin, vagy a mobilja selfie-kamerájának használatával, élő videón akár saját magán is ellenőrizheti, hogy az elképzelt kompozíciók mennyire szerencsések.

Az ötlet egyébként egyáltalán nem új, a Google megoldásával azonban a kiszemelt termékek megvásárlása állítólag sokkal gördülékenyebbé tehető.

A digitális interfész jelentős szépséghibája, hogy az USA-n kívül egyelőre máshol nem lehet hozzáférni, de a fejlesztők idővel ezt a hiányosságot vélhetőleg kozmetikázni fogják.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Engadget)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!