hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 20., kedd - Vendel.
hirdetés

Látogatás a gyümölcslégyárban

Izgalmas gyárlátogatáson vehetett részt két budapesti iskola 76 kisdiákja a Rauch és a MATÉSZ-FRUCT Kft. szervezésében. Az esemény célja, hogy bemutassa a gyermekeknek a gyümölcs útját a gyümölcsfától a gyümölcsléig, illetve, hogy felhívja a figyelmet a környezetvédelem fontosságára. A kezdeményezés az erős társadalmi felelősségvállalás jegyében történt, hiszen a gyermekek közül 37-en tanulásban és értelmileg akadályozottak, beszéd-fogyatékosak vagy autisták.

hirdetés

A legnagyobb hazai gyümölcsfeldolgozó (a gyümölcslégyártó vállalatok között) tavaly indította útjára a „Nyitott kapuk” elnevezésű programsorozatát, melynek során iskolás csoportoknak biztosít lehetőséget gyárlátogatásra. Az idei tanévben harmadik alkalommal került sor a két vállalat közti együttműködésre, így összesen hat fővárosi iskola közel 300 diákja élhetett a gyárlátogatási lehetőséggel.

A másfél órás tanulmányút során a diákok részletes betekintést nyerhettek a gyár működésébe, valamint közelebbről megismerhették a gyümölcslégyártás minden lépését. Emellett a környezetvédelem és a környezettudatosság gyakorlati kérdéseire is hasznos válaszokat kaphattak, főleg a gyümölcslé előállítását illetően. A gyerekek között 37 tanulásban és értelmileg akadályozott, beszéd-fogyatékos vagy autista kisdiák is részt vett az izgalmas tanulmányúton, felnőtt kíséretében.

A gyárlátogatást során a diákok nemcsak értékes tudással és színes élményekkel gazdagodhattak, hanem füzetből és kulcstartóból álló ajándékcsomagot is kaptak, valamint megkóstolhattak néhány zamatos gyümölcsöt is. A nagy sikerre való tekintettel a szervezők a jövőben is terveznek hasonló aktivitást. „Fontosnak tartjuk, hogy a gyermekek közelről is megismerhessék a hazai gyümölcs feldolgozását, a hazai gyártást, illetve, hogy a valóságban is megtapasztalhassák a környezetvédelem lényegét” – mondta Lukács Róbert, a MATÉSZ-FRUCT Kft. stratégiai igazgatója. „A kezdeményezés célja, hogy a gyerekek ne csak a tankönyvekben, hanem a gyakorlatban is lássák a gyümölcs színes, mozgalmas útját, így a program hozzájárul az iskolai környezetismereti tananyag színesítésére. Örömünkre szolgál, hogy mindezt a MATÉSZ-FRUCT Kft. közreműködésével valósíthatjuk meg” – tette hozzá Kardos Gábor, a Rauch Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!