hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. november. 30., kedd - András.
hirdetés

Élelmiszeradomány

Lidl: 78 milliós élelmiszertámogatás a Heim Pálnak

A Lidl Magyarország meghosszabbította az együttműködést és a korábbi havi 5 millió forintról havi 6,5 millióra emeli a Heim Pál Gyermekkórháznak biztosított támogatás értékét. Az élelmiszeradomány jelentősen hozzájárul a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetéséhez, közvetve pedig gyorsabb felépülésükhöz is.

hirdetés

A Lidl Magyarország 2021. július elsejétől immár havi 6,5 millió, vagyis éves szinten összesen 78 millió forint értékű egészséges élelmiszerrel látja el a Heim Pál Gyermekkórházat. A vállalat 2019 tavaszán kötött először támogatási megállapodást a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvánnyal azzal a nem titkolt céllal, hogy elősegítse a kórházban fekvő beteg gyermekek egészséges étkeztetésének fejlesztését. A támogatásnak köszönhetően az elmúlt két év során többek között 19 tonna friss zöldség és gyümölcs, 13 tonna friss, kiváló minőségű hús, 6,3 tonna felvágott, 4 tonna sajt és 21. 400 liter tej, valamint 18.500 db bébiétel jutott a gyerekek tányérjára. Az elmúlt egy évet tekintve friss húsból közel 10 millió, friss zöldség és gyümölcsből 3,9 millió, tejből pedig 2 millió forint értékben kapott a kórház.

„Az elmúlt időszak különösen megterhelte az egészségügyi intézményeket, így felelős vállalatként egyöntetű elnökségi döntés született arról, hogy nem csak meghosszabbítjuk a támogatási szerződésünket, hanem meg is emeljük annak összegét. Az együttműködésnek köszönhetően évente átlagosan több mint 35 ezer beteg gyermek egészséges étkeztetéséhez, gyorsabb felépüléséhez járulhatunk hozzá. Ugyanakkor fontos azt is kiemelni, hogy a biztosított élelmiszerek jelentős többsége magyar beszállítóktól származik, vagyis ezáltal a hazai kkv-k tevékenységét, sikerességét ilyen formán is támogatjuk. – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Palócz Norbert a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézet gazdasági igazgatója, aki többek között az élelmezési ellátás területért is felel, az együttműködés kapcsán elmondta:

"Ismételten köszönjük a Lidl Magyarországnak, hogy immár 2 éve nagy értékű élelmiszer adománnyal támogatja Kórházunkat az alapítványon keresztül. A jobb minőségű alapanyagoknak köszönhetően a különböző diéta típusokban adható termékek választéka bővült. A kis betegeink és a bent tartózkodó szüleik, kísérőik visszajelzéséi is azt igazolják, hogy változatosabb és magasabb színvonalú lett az élelmezési ellátás és sikerült pozitívan megváltoztatni az arról kialakult általános véleményeket. A megemelt összegű adományok nagy mértékben hozzájárulnak a koronavírusos és a post-COVID szindrómás beteg gyermekek kezeléséhez is."

A szállítmányok továbbra is minden árucsoportra kiterjednek és teljes egészében az intézmény igényeihez igazodnak, összetételüket minden hónapban a kórház élelmezési osztálya állítja össze, az áruházlánc pedig a termékek biztosításán túl a kiszállításról is gondoskodik.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!

Kiadónk társoldalai

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!