hirdetés
hirdetés
2022. január. 19., szerda - Sára, Márió.
hirdetés

France

Lidl Sees The Strongest Growth In France In Run Up To Christmas: Kantar

Lidl outperformed the rest of the French grocery market in the run up to Christmas, with rival Aldi also putting in a strong performance, the latest data from Kantar has shown.

hirdetés

According to Kantar data for the P13 period (29 November to 26 December), Lidl posted growth of 0.6 percentage points, taking its market share to 6.9%.

The discounter attracted 450,000 additional households in the period, while also continuing to build customer loyalty, Kantar said (Via Esmmagazine.com). Aldi, which reported a 0.4 percentage point increase to 2.7% market share, recruited some 900,000 additional households, many of which were former Leader Price shoppers.

Strong Christmas Performance

Other strong performers included E. Leclerc, the market leader in France, which saw its market share rise 0.3 percentage points to 22.9% in P13, boosting both its shopper numbers and consumer loyalty. Carrefour gained 0.2 percentage points to sit on 20.2% market share, with its Carrefour Market (+0.1 percentage points) and Carrefour Proximity (+0.1 percentage points) businesses driving this growth. Elsewhere, Groupement U reported a 0.2 percentage point gain, to 11.3% in the period, while Les Mousquetaires saw its market share rise 0.1 percentage points, to 15.2% market share.

Forrás: Adobe Stock
Forrás: Adobe Stock

Overall, French households spent 1.3% less in supermarkets in the run up to Christmas 2021, year-on-year, however the level of spend was up 2.8% on the corresponding period in 2019, prior to the pandemic.

The convenience and online channels both grew by 0.2 percentage points each during the period, while there was a significant increase in home delivery (+25% in value terms), Kantar said.

(forrás: ESM Magazine)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!