hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 07., vasárnap - Tamás.
hirdetés

Magyar Startuppal újít be az IKEA

Az Aeriu magyar startuppal közösen újítja meg leltározási folyamatait az IKEA.

hirdetés

A dróntechnológiának és a mesterséges intelligenciával rendelkező szoftvernek köszönhetően a termékek összeírása és áttekintése fenntarthatóbb, biztonságosabb, gyorsabb és pontosabb, a vásárlók valós időben kapnak információt azok elérhetőségéről.

Az utóbbi egy évben a soroksári IKEA áruházban tesztelték a felhő alapú adatkezelési és tárolási megoldást. Ha a fejlesztések sikerrel zárulnak, további áruházakban is alkalmazhatják a technológiát.

 

Az IKEA az online kereskedelemmel járó bővülő igények kielégítésére olyan digitális megoldásokon dolgozik, melyek a vásárlást kényelmesebbé és gyorsabbá tehetik. A jelenlegi áruházi folyamatokat ehhez mérten kell megújítani, melynek egyik lépése a drónvezérlésű leltározás lehet.

Ennek köszönhetően az áruházak raktáraiban, a magasban tárolt nagyobb méretű termékek, például konyhai és nappali berendezések elérhetőségéről valós időben kaphatnak információt a vásárlók. Ez azért is kiemelt fontosságú, mert ezek a termékcsoport az IKEA legnépszerűbb termékei, a tavalyi pénzügyi évében a svéd lakberendezési vállalat 17 470 konyhát és 37 666 kanapét értékesített. 

 

Az Aeriu Inventory a kereskedelmi forgalomban kapható drónokra optimalizált szoftver, ami nagy raktárakban is lehetővé teszi a leltározást. Fenntartható, hiszen nem szükségesek nagy energiaigényű targoncák. Gyorsabb és pontosabb, mint a jelenlegi manuális raktár-ellenőrzési folyamat, így csökkenthető a targoncás munkerő igénye a leltár folyamat során.

A két vállalat hosszú távú célja egy teljesen technológia által vezérelt rendszer kifejlesztése, ennek jelenleg is tart a tesztidőszaka.

Az innovatív együttműködés egy olyan spontán közös gondolkodás eredménye, ahol a Design Terminal által mentorált Aeriu valós környezetben tudja kipróbálni és fejleszteni az ötletét, az IKEA magyarországi áruháza pedig egy a soroksári IKEA igényeire szabott megoldást kap kézhez, amit immár az áruházi dolgozók is használnak.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!