hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. december. 04., szombat - Borbála, Barbara.
hirdetés

Magyar termékek miatt nő a Lidl forgalma

A Lidl forgalma mutatja a legdinamikusabb emelkedést az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között, derül ki a Nielsen toplistájából. A kiugró eredményhez nagyban hozzájárul az, hogy a vásárlók értékelik a magyar termékek széles kínálatát a Lidl áruházakban.

hirdetés

24 százalékkal nőtt a Lidl forgalma az előző évhez képest a Nielsen becslése szerint. Ezzel az eredménnyel a 2012-es gazdasági évben a legdinamikusabb forgalomnövekedést tudhatja magáénak a diszkont áruházlánc az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között. A kiemelkedő eredményt a Lidl Magyarország annak tulajdonítja, hogy jó irányba halad a termékkínálatának összeállításában, hiszen az elmúlt időszakban egyre nagyobb hangsúlyt fektetett a magyar termékek arányának növelésére.   

„Vásárlóink szeretik és keresik a magyar termékeket, ezért folyamatosan növeltük ezek arányát áruházainkban” - mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A forgalmi adatokból egyértelműen látszik, hogy döntésünk jó volt, amikor a magyar beszállítók magyar termékei mellett tettük le a voksunkat. Célunk az, hogy még tovább nőjön ezek aránya, 2014-re a 60 százalék elérését tűztük ki magunk elé” – tette hozzá.

A toplista hatodik helyét stabilan tartó Lidl 291 milliárd forintos becsült forgalmával vezeti a mezőnyt a diszkont kategóriában. Az áruházlánc dinamikus fejlődése a 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlen, mára már országszerte 158 áruházzal, 3 logisztikai központtal rendelkezik, és mintegy 3500 munkavállalót foglalkoztat.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!