hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 13., kedd - Ida.
hirdetés

Magyar termékek mutatkozhattak be Törökországban

2016. október 24-én az Antalya 2016 Nemzetközi Kertészeti Világkiállítás kísérő rendezvényeként számos szakmai és kulturális programmal egybekötött Magyar Nemzeti Napot tartottak a török városban.  

hirdetés

Az eseményen felszólaló Tóth Katalin nemzetközi kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár emlékeztetett arra, hogy a Kormány által meghirdetett „Keleti nyitás” politikájának egyik fontos célországa Törökország, amely a kelet kapujaként kiemelt stratégiai jelentőséggel bír. Törökország egy közel 75 milliós piac, amely nagy potenciált rejt magában a jövőbeni export lehetőségeink vonatkozásában.

A helyettes államtitkár kiemelte, hogy részvételünk a világkiállításon elősegítette a magyar-török kapcsolatok mélyítését mind politikai, mind gazdasági téren. Növeli hazánk és a magyar vállalati szektor láthatóságát

Törökországban, kedvező hatást gyakorol a magyar mezőgazdasági termékek és hungarikumok törökországi forgalmára, a magyar kertészeti termékek széles körű megismertetésére, melyek bemutatkozására a Magyar Nemzeti Nap külön is lehetőséget biztosított.

Tóth Katalin elmondta, hogy a Magyar Nemzeti Napra az EXPO 2016 egyik kiemelt kísérő rendezvényeként került sor. A gazdag kulturális program mellett az esemény keretében magyar-török üzletember találkozót is rendeztek, amelyen lehetőség nyílt a magyar és a török vállalkozások kölcsönös bemutatkozására.
Antalya városában idén április 22. óta tart a Botanikai Világkiállítás (EXPO 2016 Antalya), amelynek témája „Virágok és Gyermekek”, a következő mottóval: „Zöld élet a jövő nemzedékek számára”. A rendezvény az idei év meghatározó török diplomáciai és mezőgazdasági eseménye, Törökország első expója, amely eddig több mint 4 millió látogatót vonzott.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!