hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Már Afrikában is kaphatók a Hajdú sajtjai

Elefántcsontpart, Seychelle-szigetek, Togo, Líbia - a Hajdú grillsajtjait már nemcsak a Közel-Keleten forgalmazzák, Afrikába is betörtek. A Kőröstej Csoport tizedik alkalommal mutatta be legnépszerűbb sajtjait Dubajban a 25. Gulfood kiállításon.

hirdetés

Látogatók ezrei találkozhattak Dubajban, a „Sheikh Saeed” csarnokban a magyar Kőröstej Csoport sajtjaival. A kiállítás alatt közel 300 kilogramm sajtot kóstoltak meg az ízek szerelmesei a Kőröstej standon. Ez mintegy 1000 darab terméket jelent, aminek már a szállítása, logisztikája sem volt egyszerű. A kiállításra a Kőröstej Csoport 4 magyarországi üzemből érkezett sajtoknak közel 4000 kilométert kellett megtenniük, hogy az Egyesült Arab Emírségben, Dubajban landoljanak. 

S ami kisebb szenzációszámba megy: már Elefántcsontparton, a Seychelle-szigeteken, Togóban, Líbiában is megismerhetik a Kőröstej sajtokat - a Hajdú grillsajtjai már nemcsak a Közel-Keleten hódítanak, új piacként Afrikába is betörtek.

Egyre szélesebb a dubaji Gulfood hatósugara

A Gulfood a világ három vezető élelmiszer szakkiállítása közé tartozik, hatósugara lefedi nemcsak az Öböl-térség 6 országát, hanem az Afrikától Indiáig tartó MENA (Middle East and North Africa) térséget is. A kiállítás népszerű találkozópont kelet és nyugat metszéspontjában. Nemzetközi jelentőségét nemcsak az ide látogató külföldi vevők adják, de az Emirátusok hagyományosan erős export tevékenysége is. Az évente megrendezett élelmiszer szakkiállítások közül pedig ez a legnagyobb a világon. A sok tekintetben bizonytalan világpiacon a térség folyamatosan növekvő élelmiszer kereslete és kínálata stabilizáló tényező. Több mint 5000 kiállító mutatta be kínálatát 100 ezer négyzetméteren, a 200 országból érkező 100 ezer főt meghaladó közönségnek. 2020-ban 25. alkalommal rendezték meg a kiállítást. A kísérő programok közül kiemelkedik a Culinary League szakácsverseny, a Tastes of the World, a Barbecue Masters verseny.


Köröstej - saját stand 24 négyzetméteren

A Köröstej Csoport 24 négyzetméteres önálló standon mutathatta be termékeit a kiállításon. A standon volt grillsütő és friteuse is, így helyben kínálhatta sajtkülönlegességeit. A kiállításon megjelenő magyar cégek a több mint 150 négyzetméteres központi elhelyezkedésű magyar közösségi standon közösen állíthattak ki, a megújult arculati elemekkel felépített standok átlátszó paravánokkal elhatárolva, saját márkás arculattal és tárgyaló bokszokkal is rendelkeztek. 

Hosszú népszerűségi lista, rajta a grillsajtok, a Kashkaval és a Hajdú “Fetája”

A sajtjaik közül a legnépszerűbbek a világ különböző tájain is - még a londoni éttermekben is - kedvelt a különböző fűszerezésű és kiszerelésű Hajdú grillsajtok voltak Dubajban is, valamint a Kashkaval - ami tavaly bekerült Hajdúböszörményben, a települési értéktárba is. De vonzotta a kiállításra látogatókat egy új, lapka típusú ömlesztett sajt is. Kifejezetten a feta típusú krémfehér sajt miatt pedig volt, aki Jemenből, volt, aki Szaúd-Arábiából érkezett a Kőröstej standra. A Hungarian Labneh - itthon joghurtsajtként lehet ismerni, de márciustól gourmet krém lesz a neve - szintén keresett volt. Emellett darabolt és konzerv ömlesztett sajtok, valamint egy üveges krémsajt is gazdagította Dubajban a Köröstej kínálatot. 

A koronavírus sem befolyásolta az érdeklődést

A koronavírus miatti félelem semmit nem tudott elrontani, a szakmai látogatók a szokott magas számban jelentek meg, maszkos résztvevőket senki sem látott. A Köröstej standja népszerű volt a 25. dubaji Gulfood kiállításon, termékei egyre sikeresebbek külföldön.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!