hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés

Másképpen pezseg a Budweiser új söre

Tudniillik nitrogénes.

hirdetés

Fémdobozos sört általában akkor szoktunk felrázni, ha valamelyik haverunkat meg szeretnénk tréfálni. Ilyen alkalmakkor a doboz felnyitása után az ismerősünk általában elázik az italtól, és megharagszik ránk. A Budweiser új söre esetében más a helyzet, az ital felrázását a cimboránk akár meg is köszönheti nekünk. A folyadék manuális felpezsdítése éppenséggel majdhogynem elvárás.

A cég új folyékony kenyerét Nitro Reserve Goldnak hívják, ami világosan jelzi, hogy a termék jelentős részben nitrogént is tartalmaz. A felrázást követően, kiöntéskor, a hagyományos sörökkel ellentétben egyenesen a pohár fenekét kell megcélozni az itallal, amely így az edény eltelítése közben varázslatos, a Niagara-vízesésre emlékeztető látványorgiát idéz elő. A sűrűbben elrendeződő, kisebb buborékok miatt a nedű állaga elméletileg rendkívül selymes.

Forrás: NewsColony

Ricardo Marques, az Anheuser-Busch egyik marketinges prominense azt mondta, hogy izgatott figyelemmel kísérik a termék bevezetését, minthogy világszerte a prémium termékek és a nitrogénnel dúsított italok iránti kereslet egyaránt növekszik.

Az 5 százalékos alkoholtartalmú Nitro Reserve Goldot március 2. óta 12 unciás (kb. 3,5 deciliter) kiszerelésben már meg is lehet vásárolni.

Az más kérdés, hogy kizárólag Amerikában.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Whiskey Riff)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.