hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. december. 05., vasárnap - Vilma.
hirdetés

Megérkezett a magyar élelmiszerek elitalakulata Moszkvába

Áldomás márkájú, prémium kategóriás élelmiszerekből készült fogásokból és hozzájuk illő magyar borokból rendezett termékbemutató díszvacsorát és üzletember találkozót  a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) hétfőn Moszkvában.

hirdetés

Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója elmondta, hogy a Magyarország íze címmel megtartott, 250 fős ültetéses vacsora Washington és Tokió után egy kiemelt projekt harmadik állomása, amelynek keretében exkluzív környezetben mutatkozhatnak be az Áldomás termékek, a magyar borok és kultúra.

Tájékoztatása szerint az eseményre a lehetséges partnereket, márkadisztribútorokat hívták meg, hogy megismerkedhessenek a legkiválóbb magyar élelmiszerekkel. A cél az, hogy támogató partnereket találjanak az adott országban az Áldomás termékek értékesítéséhez.

A vezérigazgató emlékeztetett, már a tokiói állomáson is lehetőség nyílt a szakmai rendezvény keretében konkrét tárgyalások lebonyolítására a legnagyobb importőrökkel és disztribútorokkal egyaránt.

Az orosz piac specifikumaira vonatkozó kérdésre jelezte: azokat a termékeket választották ki az Áldomás-portfólióból, amelyek nem esnek az embargó alá.

Oláh Zsanett hangsúlyozta: nagyon fontos, hogy az Áldomás egy prémium termékeket összefogó közösségi márka. Ha most meg tudjuk ismertetni az orosz piacon ezeket az élelmiszereket, az embargó feloldása után sokkal több magas hozzáadott értéket képviselő terméket tudunk majd exportálni az országba - jelentette ki.

A vezérigazgató elmondta, hogy az Áldomás márkanév a legkiválóbb minőségű magyar élelmiszereket tömöríti. Kiemelte, hogy ezek GMO- és adalékanyag-mentessége, nyomon követhetősége a magyar állam által garantál minőséget tud biztosítani.

Azzal kapcsolatban, hogy a piac melyik szegmensét célozza meg a kereskedőház, a vezérigazgató elmondta: „ez egy magas minőség, a cél nem az árverseny, hanem a nemzetközi márkahűség kialakítása az Áldomás márka iránt."

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Újra itt a Kreatív digitális versenye!