hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 22., péntek - Vince, Artúr.
hirdetés

Megérkezett hazánkba a rózsaszín csokoládé

Európában az elsők között kóstolhatják meg a magyar fogyasztók a Nestlé izgalmas fejlesztését, a rubin KitKat csokoládét, ugyanis a különleges ízű termék holnaptól egyes hazai élelmiszerüzletekben is kapható.

hirdetés

Januárban nagy érdeklődés közepette jelentette meg Japánban a különleges, rubin csokoládéval készült édességét a Nestlé. A cég egyik vezető édességmárkájának számitó KitKat az első és jelenleg egyetlen márka, mely rubin csokoládéval készít édességet.

A helyi fogyasztók különleges ízek és innovációk iránti nyitottsága indokolta, hogy a KitKat Ruby elsőként Japánban, a luxusmárkának számító KitKat Chocolatory kategória részeként debütált. A japán és koreai piacon elért hatalmas siker után a KitKat Ruby most a magyar boltok polcain is megjelenik. A magyar csokoládéfogyasztók Európában az elsők között, svájci és olasz társaikat is megelőzve juthatnak a különlegességhez.

Az ét- a tej- és a fehér csokoládé mellett a világ negyedik típusú csokoládéjaként emlegetett rubin csokoládé a természetesen rózsaszín árnyalatú, különleges Ruby kakaóbabból készül, és egy teljesen új, bogyós gyümölcsöket idéző ízélményt kínál. A KitKat Ruby különlegességét a termékcsalád többi tagjától eltérő, különleges tervezésű, rózsaszín csomagolás is segít kiemelni. A rubin csokoládét mesterséges aromák és színezék hozzáadása nélkül nyújtott intenzív íze és színe teszi különlegessé. A termék, a többi KitKat szelethez hasonlóan, fenntartható forrásból beszerzett kakaóbabbal készül.

Holnaptól - elsőként – az Interspar áruházakban kapható a csokoládé, de néhány hét múlva további élelmiszerüzletekben is elérhető lesz.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!