hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 24., kedd - Emma.
hirdetés

Megváltoztak a vásárlási szokások

Megváltoztak a vásárlási szokások a koronavírus-járvány hatására, az online rendelt élelmiszerek kiszállítási határideje ugyanakkor egyre hosszabb a hirtelen megugrott igények miatt - írja az MTI.

hirdetés

Az élelmiszerláncok az online értékesítés átlagos forgalmát figyelembe véve alakították ki szállítóflottájukat, amit nem lehet egyik napról a másikra bővíteni. Az áruszállításhoz speciális járművek szükségesek, munkaerőt pedig nehéz találni a logisztikai területen - mondta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára az MTI megkeresésére kedden. Hozzátette, az online forgalom rendkívüli megugrására nem tudnak azonnal reagálni a kiszállítást végző üzletláncok.

Az OKSZ főtitkára kiemelte: a kiszállítási idők hosszabbak, de ennek nem az áruhiány az oka, hanem a szállítókapacitás mérete. Vámos György hangsúlyozta, hogy áruházanként és területenként lehetnek eltérések, de van elegendő áru, az élelmiszeripar és a kereskedelem biztosítani tudja a folyamatos ellátást.

Reacty Digital március 12. és 15. között készült online kérdőíves felmérése szerint az internetezők több mint harmada rendelne interneten élelmiszert a koronavírus miatt, ezzel akár a duplájára is nőhet azok aránya, akik online vásárolnak be.

Az MTI-hez kedden eljuttatott tájékoztatás szerint elsősorban a nők, illetve a 30-39 éves korosztály érzi úgy, hogy a vírus a korábbi elképzeléseiknél is jobban fogja befolyásolni vásárlási szokásaikat.

Az online élelmiszervásárlást korábban a 30-39 éves korosztály háromnegyede nem vette számításba, míg a hétvégére közel felük már lehetségesnek tartotta, hogy ezt a megoldást válassza. A válaszokból az is kiderült, hogy az 50 év felettiek is egyre nyitottabbak erre a lehetőségre.

(forrás: Médiapiac.com)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!