hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 25., csütörtök - Géza.
hirdetés

Diabétesz

Mi a fontosabb, a látásod vagy a fagyi?

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége (CEOSZ) az Influence Mediaval kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet a diabétesz súlyos szövődményeire. Mint írják, a kezdeményezésnek a november 14-i Diabétesz Világnap mellett a koronavírus-járvány ad szomorú apropót.

hirdetés

„Magyarországon az 1 millióhoz közelít a cukorbetegséggel diagnosztizáltak száma, az anyagcsere-rendellenség szinte már minden hazai családot érint. A 2000-es években 70 százalékkal nőtt a diabétesszel élők száma” – írja közleményében a CEOSZ. A Szövetség kiemeli, hogy a betegekek közel 10 százaléka nem változtat az életmódján, miután megkapta a diagnózist. Ennek következménye szívelégtelenség, vesekárosodás és látásvesztés is lehet. 

A kampány kreatívjain hasat növesztett cukros üdítő, fagyiból kinéző szemgolyó, összecukrozott szív és fánkokból álló vese képe hívja fel a figyelmet az elhanyagolt betegség kockázataira. „Évente 1000 ember veszíti el a látását a cukorbetegség miatt. A diabétesszel élők 75 százaléka hal meg szív- és érrendszeri szövődmények következtében. A túlsúly megduplázza, az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának esélyét. Magyarországon hozzávetőlegesen 800 ezren szenvednek cukorbetegségben, közel félmillió ember szervezete pedig úgy küzd a betegség következményeivel, hogy ő maga nem is tud érintettségéről” – sorolja az adatokat közlemény. 

A CEOSZ szerint a cukorbetegséggel élők számára az egészséges életmódra való törekedés nem döntés kérdése: életet ment a tudatos táplálkozás, a túlsúly elkerülése, a rendszeres mozgás, a dohányzás és az alkohol elhagyása.

A kültéri kreatívok Budapest 22 forgalmas pontján lesznek kint, például a Mamut II-nél, a Westendnél és a Margit hídnál. A kampány sajtó és közösségi média kommunikációját az Influence Media viszi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!