hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. november. 23., hétfő - Kelemen, Klementina.
hirdetés

Minden Coca-Cola-kupak egy tál ételt érhet

Egy finom étel és ital elfogyasztása adhat nyugalmat és optimizmust, lendületet és kitartást az előttünk álló megmérettetésekhez, és nem utolsó sorban örömet szerezhetünk vele. Sokaknak azonban nincs rá módjuk, hogy szeretteik körében egy kiadós ételhez jussanak, még ünnepekkor sem. A Coca-Cola most induló jótékonysági kampányában ezért arra buzdítja fogyasztóit, hogy segítsenek ételt adományozni a rászorulóknak az ünnepek alatt – és utána is. A családi kiszerelésű Coca-Cola-palackok kupakja egy tál ételt érhet, így segítve a rászorulóknak a Magyar Vöröskereszttel, a Street Kitchennel és a fogyasztókkal együttműködve.

hirdetés

„Az ember nem gondolkodhat, nem szerethet, nem alhat jól, ha nem evett jól”– tartotta Virginia Woolf angol írónő, és így gondolja ezta Coca-Cola is. Az adventi időszakban ezért minden fogyasztóját arra buzdítja, hogy segítsenek ételt adományozni a rászorulóknak. Ehhez nem kell mást tenniük, mint egy, a promócióban részt vevő Coca-Cola-palack kupakjában található kódot feltölteni a szerezzoromet.hu weboldalra, és ezzel egy tál ételt, élelmiszercsomagot adományozhatnak egy rászoruló számára. Ez az összefogás lehetővé teszi, hogy azok, akiknek nemcsak ételből, de talán örömből is kevesebb jut, terített asztalhoz ülhessenek, az ünnepi hangulatból ők is részesüljenek.

Aki feltölti a termékkódot, az egy titkos Street Kitchen receptet kap, melyhez sehol máshol nem lehet hozzájutni.„Hiszünk benne, hogy jó kajával és egy kis szeretettel iszonyatos örömet lehet okozni bárkinek, ezért csatlakoztunk a kezdeményezéshez” – mondta el Fördős Zé, a Street Kitchen alapítója.

Talán ünnepekkor érzi át mindenki leginkább, hogy milyen biztonságot ad a teli has, a szerettei körében elköltött étel, és a tudat, hogy mások mellette állnak. Ám mindez természetesen máskor, a mindennapokban is sokat számít. „A Coca-Colának nagyon fontos, hogy segítsen a rászorulóknak – a hajléktalanoknak, az átmeneti otthonban élőknek vagy a nagycsaládosoknak –, hogy a meghitt pillanatokat együtt töltsék el, meleg étel mellett. Nem csak karácsonykor, hanem az egész év során” – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője.


„Ez a kampány lehetőséget biztosít arra, hogy ne csak karácsonykor, hanem az azt követő időszakban, januárban, februárban is– amikor hagyományosan csökken az adakozó kedv –,tudjunk segíteni élelmiszercsomagokkal.  Ezzel a támogatással hosszabb ideig, és nagyobb volumenben tudunk segíteni országszerte” – tette hozzá Nagy Gábor, a Magyar Vöröskereszt főigazgató-helyettese.

Az adományokat többféle módon használják majd fel: az ételosztások mellett a Magyar Vöröskereszt által működtetett Családok Átmeneti Otthonában a megtakarítási programhoz is hozzájárul, melynek célja, hogy minél hamarabb önálló életet tudjanak kezdeni az ide bekerülő családok.

Az akcióról készült videót ide kattintva lehet megnézni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!