hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Employer branding

Mitől lesz jó egy munkahely a válság közepén is?

A csecsemőtápszereket és a felnőtt klinikai tápszereket forgalmazó Numil Kft. immár negyedszer nyerte el a dolgozói felméréseken alapuló, kitüntető címet, és az évek során számos fontos tapasztalatra tett szert a területen.

hirdetés

A vállalat munkáltatói tapasztalatai szerint a bevonó kultúra és a bizalmon alapuló, felhatalmazó vezetői stílus működik a legjobban a dolgozók számára. Ugyan a Numil egy nemzetközi nagyvállalat, a Danone cégcsoporthoz tartozik, mégis a multinacionális háttér előnyeit kihasználva is családias munkakörnyezetet lehetteremtenia támogatói kultúra révén. Az emberek pedig értékelik ezt, élnek a lehetőséggel és nem utolsó sorban pozitívan hat a munkájuk hatékonyságára is.

Kijelenthető, hogy a sikeres vezető támogató és rugalmas. Olyan munkakörülmények kialakításán kell dolgoznia, melyek válaszolnak a mai kor, a munkaerőpiac és a tehetségek kihívásaira. Ne féljenek igazán fontos kérdésekben is megkérdezni a kollegákat, bevonva őket a vállalat kulturális irányainak formálásába is.
A koronavírus okozta válság időszakában felerősödött a felső vezetők szerepe, hiszen tőlük megerősítést, gyors és jó döntéseket, hitelesen kommunikációt, pozitív vállalati jövőképet várnak a munkavállalók. Ebben az időszakban és azt követően is azok a vezetők lesznek sikeresek, akik rugalmasan tudják a változást kezelni, biztonságot nyújtanak a csapataik számára, és megtalálják a módját az emberi kapcsolódásnak.

A legfontosabb vezetői készségek az aktív figyelem, a folyamatos párbeszéd, az empátia és a visszajelzés. A Kincentric idei Legjobb Munkahelyek kutatása arra is rámutatott, hogy a vezetők fejlesztése vált a vállalatok első számú prioritásává a járvány utáni világban. Inspirálás, elkötelezés, felhatalmazás, és stresszkezelés azok a vezetői készségek, amelyek előtérbe kerülnek az „új normális” világában.

A válság kezelése jelentős plusz terhet ró a vállalatok humán erőforrás politikájára. A Numil ezen a területen is fontos tapasztalatokkal rendelkezik. A cég tevékenysége több ponton szervesen kapcsolódik az egészségügyi ellátó rendszerhez. A pandémia során a vállalat első lépésként megteremtette a biztonságos munkavégzés feltételeit a „területen” és az irodában egyaránt. A dolgozóknak rendszeres egészségvédelmi oktatást szervezett a vírushelyzetben alkalmazandó szabályokról. Mindemellett a mentális és lelki egészség megóvására is hangsúlyt fektetett. Előadássorozatot indított, mentálhigiénés szakemberek bevonásával. A korlátozások bevezetése utána azonnal megkezdték a területi munkatársak felkészítését, annak érdekében, hogy a megváltozott körülmények ellenére, munkájukat továbbra is hatékonyan el tudják látni.

A tréningek keretében elsajátított új speciális kompetenciák és azok rendszeres használata a vállalat eredményeiben is rövid időn belül észlelhetők voltak. Ennek a számos elemből tudatosan felépített programnak motorja és katalizátora, a cég HR vezetője, Kónya-Halászi Henrietta, aki segítette az elmélet gyakorlatba történő átültetését.

„Jó munkahely cím egyaránt érték a munkáltató és a munkavállalók számára – mondta el dr. Kralovánszky Gábor a Numil Kft. ügyvezetője – Egy támogató szervezetben a munkatársak mindent megtesznek a cég sikere érdekében, ugyanakkor a vállalat nagy hangsúlyt helyez arra, hogy a dolgozók munkába fektetett energiája, erőfeszítése elismerésre kerüljön és az egyén számára is megtérüljön. Ettől lesz ez egy kölcsönösen hasznos és előnyös kapcsolat.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!