hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 05., péntek - Adorján, Adrián.
hirdetés

Negyvenmillió büntetés az Avonnak

A GVH megállapította, hogy az Avon spiráljai normál alkalmazással nem teszik olyan mértékben dúsabbá a szempillákat, ahogy azt a katalógus állította. A cég nem vitatja, hogy félrevezette a fogyasztókat, negyvenmilliós büntetést kell fizetnie.
hirdetés

A fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolása, illetve tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 40 millió forint bírságot szabott ki az Avon Cosmetics Hungary Kft.-re. A GVH a 2007 decembere és 2008 szeptembere közötti időszakot vizsgálva az Avon több terméke esetében megállapította, hogy a cég egyes katalógusaiban a termékek tulajdonságaira, hatásaira tett állítások nem felelnek meg a valóságnak, és azokat a vállalkozás nem tudja bizonyítani. A bírság összegének megállapítása során a GVH enyhítő körülményként értékelte, hogy az Avon elismerte a tájékoztatással kapcsolatos problémákat, és vállalta, hogy ezen változtat. A reklámanyagokban az Avon egyes szempillaspiráljairól többek között az szerepelt, hogy használatukkal a fogyasztó pillái akár tizenkétszer dúsabbak, illetve 75 százalékkal hosszabbak lesznek. A GVH azonban megállapította, hogy a vizsgálatba bevont személyek a készítményt 28-szor vitték fel, ami eltér a mindennapi szokásos alkalmazástól. Egyes arckrémekkel kapcsolatban az Avon katalógusaiban egyebek között az szerepelt, hogy azok segítségével akár 40-50 százalékkal csökkennek a ráncok. A benyújtott vizsgálati anyagok azonban nem bizonyították, hogy az állítás megfelel a valóságnak. Az állítások hátterében többnyire szubjektív vizsgálatok, azaz a megkérdezett fogyasztók véleménynyilvánítása állt. (MTI)

elelmiszer.hu

 

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!