hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. március. 09., kedd - Franciska, Fanni.
hirdetés

Nem lehet nem kommunikálni!

Ezzel a címmel rendezte meg X. Jubileumi agrármarketing és -média napját a Magyar Mezőgazdaság Kft. (MMG) az AGROmashEXPO-n, ahol a magyar agrárium dilemmáiról, feladatairól, kihívásairól és a hazai versenyképesség fejlesztéséhez hozzájáruló Agrármarketing Centrum (AMC) munkájáról beszélt Ondré Péter, a szervezet ügyvezető igazgatója.

hirdetés

„Az agráriumban tevékenykedőknek olyan fajsúlyos dilemmák kapcsán kell döntés hoznia, mint az állatok természetes szaporulatának, vagy klónozásának kérdésköre, az anyaföld, avagy annak tápoldatokkal történő kiváltásának kérdése, illetve olyan új technológiák beengedése, avagy elutasítása, amely a vertikális termesztési módozatokkal váltva a horizontálist, 8 naponta teszik lehetővé az aratást egy adott területen” - mondta Ondré Péter.

Versenyképességünk nemzetközi színtéren sok tényezőn múlik – közölte az ügyvezető igazgató, hangsúlyozva, hogy az AMC élén a legfontosabb fejlesztési kulcsoknak a hazai versenyképesség fejlesztésében a KKV-k megerősítését, a valóban egyedi élménykínálatot nyújtó, magas feldolgozottsági szintű, minőségi termékkínálat emelését és azok sokszínűségének és mennyiségének növelését jelölték meg. Ondré Péter szerint egyértelmű cél az agráriumban nélkülözhetetlen, sokrétű tudásanyag megosztása, a precíziós okos eszközök hazai adaptálása, a robotok, drónok precíz működését támogató valós idejű adatokhoz való hozzáférés kiterjesztése, a hungarikumokban rejlő lehetőségek kiaknázása és a felnövekvő nemzedék tagjainak minél hatékonyabb bevonása az agráriumba. Mindezen tevékenységekhez országunkban aktívan hozzájárul az AMC tette hozzá a szakember, aki arra is ráirányította a figyelmet, hogy a hatékony munka érdekében az AMC folyamatosan nyomon követi a digitális átmenet fő irányait és trendjeit.

A konferencián szó esett arról is, hogy mivel az internet alapú információk elérésében 2014 óta a mobil internet felhasználók száma meghaladja az asztali számítógépen internetezők számát, acélcsoportra fókuszált integrált médiamixek kialakítása, a mobilbarát alkalmazások és honlapok terjedésének szem előtt tartása, az appok és location based advertising irány fokozódó erősödése a marketingeszközök megválasztásában és pozícionálásában egyaránt fontos szereppel bír. 

„Arra törekszünk, hogy közreműködésünkkel az ágazati marketing lehetőségek kiaknázásával a magyar agrárium nemzetközi szinten versenyképességben szintet léphessen és a korszerű marketing eszközöket és módszerekethatékonyabban és eredményesebben alkalmazza, ennek érdekében kampányainkkal főként a kiemelt termékpályák mentén növeljük a fogyasztói tudatosságot és a bizalmat” - emelte ki előadásában az ügyvezető igazgató, aki beszámolt arról is, hogy az AMC a tervek szerint ez évben 10-15 külföldi kiállításon jelenik majd meg közösségi standjával és az ehhez csatlakozó partnerekkel.

A berlini Internationale Grüne Woche-n (IGW) napjainkban is jelenlévő szervezet vezetője elmondta: 3 külföldi kiállításra még nyitott az akvirálás az AMC-ben, ezekbe az országokba továbbra is várják a jelentkezőket. A kiállítások közösségi standján a piaci ár tíz százalékáért tud az AMC részvételt biztosítani a magyar KKV-knak és élelmiszert előállító piaci cégeknek. Az AMC partnereinek logisztikai és tudásbázis hátteret biztosít arra vonatkozóan is, hogy milyen terméket, milyen piacra, milyen csomagolással és marketinggel támogatva érdemes kivinni. „Körülbelül 2000 magyar vállalkozással vagyunk kapcsolatban” – jegyezte meg az ügyvezető igazgató, aki a holland PLMA kiállítás mellett a Sial China és az idei évi Novi Sad-i Nemzetközi Mezőgazdasági Vásárt is megemlítette, ahová 5-6 magyar cég számára tudnak helyet biztosítani. Szó esett emellett a londoni IFE kiállításról is, ami Ondré Péter meglátása szerint azért kiemelten fontos, mert nagyon sokan a bejáratott, bevett EU-s csatornákon keresztül jutottak el a magyar termelőkhöz, így az IFE London a Brexit előtt olyan lehetőséget kínál, amivel az exportban érdekelt magyarországi élelmiszeripari, mezőgazdasági termelőknek élnie kell.

Az MMG által szervezett konferencián Sári Enikő (MMG) ügyvezető Igazgató köszöntőjét követően előadást tartott Baricz Árpád, a Beszédírók Kft. stratégiai igazgatója, Práger Ádám (MMG) onlineüzletág-vezető és Horváth Roland, az MMG marketingvezetője.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!