hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Nem túl jó számok a német Henkelnél

Nem jelentett jó számokat a német Henkel - tájékoztat a Portfolio. A második negyedéves teljesítmény mind árbevétel, mind profit soron elmaradt a várakozásoktól. A 2019-es célokat lefele módosította a menedzsment. Több mint 8%-os eséssel indította a részvény a mai kereskedést.

hirdetés

A második negyedéves árbevétel 5,121 milliárd euró lett, mely 0,4%-kal maradt alul az elemzői várakozásoktól. Az egy részvényre jutó eredmény 1,43 euró lett, az elemzők viszont 1,45 euróra számítottak. Azonban ami a legjobban fájhat a befektetőknek, hogy a 2019-es éves bevételnövekedést 0-2%-ra módosította a menedzsment a korábbi 2-4%-ról. Ennek egyik oka, hogy az ipari kereslettől nem számít javulásra a vállalat, a gyengélkedő autóipart a Henkel is megérezte.

A szépségápolási részleg is csalódást keltő teljesítményt produkált, nemcsak a ragasztószereket gyártó üzletág, mely utóbbira a gyengébb ipari aktivitás miatt számítani lehetett. A ragasztószereket gyártó üzletág bevétele éves alapon 1,2%-ot esett, mely a bevétel majdnem felét adja. A szépségápolási termékeket gyártó részleg pedig 2,4%-kal gyengébb bevételszámokat produkált éves alapon, elsősorban a nem túl acélos nyugat-európai, észak-amerikai kereslet következtében.

Forrás: 123rf

(forrás: Portfolio)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!