hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 28., szerda - Simon, Szimonetta.
hirdetés

Népszerű a Tesco közösségi programja

Egyre népszerűbb a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programja. A hatodik fordulóra országszerte 383 pályázat érkezett. A pályázatokat most is az Effekteam Egyesület (korábbi nevén a Magyar Adományozói Fórum) független szakértői bírálják el, és választják ki azokat, akik továbbjutnak a június 17-én induló áruházi szavazási szakaszba. Itt dől majd el - a vásárlók szavazata alapján -, hogy ki kapja a 400, 200, valamint 100 ezer forintos támogatást.

hirdetés

A nevezők országszerte 61 körzetben adhatták le pályázatukat 3 kategóriában: a környezet megszépítésére, illetve a helyi közösségi élet előmozdítására irányuló kezdeményezések támogatása, oktatás, képességfejlesztés rászoruló gyermekek, fiatalok és felnőttek számára, valamint egészséges életmód, egészségmegőrzés területeken. A mostani fordulóban a legtöbb pályázat a helyi közösségek megszépítésére, illetve a közösségi élet előmozdítására vonatkozó kategóriában érkezett, a legaktívabbak pedig a Pest és a Vas megyei szervezetek voltak.

A továbbjutó pályázatokra a vásárlók 2019. június 17. és július 14. között szavazhatnak az áruházakban úgy, hogy a vásárlásoknál kapott zsetont az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtőkbe bedobják a számukra legszimpatikusabb program mellé.  A Tesco valamennyi, a szavazási szakaszra bejutott szervezetet támogatja 400, 200, valamint 100 ezer forinttal, a szavazatok számának függvényében. A nyertes szervezetek listáját és az elnyert támogatási összeget az áruházlánc 2019. augusztus elején hirdeti ki.

Forrás: 123rf

A Tesco immár hatodik alkalommal hirdette meg „Ön választ, mi segítünk” programját, melynek célja a helyi közösségek támogatása. A pályázatra nonprofit szervezetek és baráti közösségek, a bölcsődék, óvodák és iskolák (6. fordulóban már az alapítvánnyal nem rendelkezők is), továbbá nonprofit kis- és középvállalkozások, társasházak és lakásszövetkezetek is jelentkezhetnek. Az eddig lezárult 5 fordulóban több mint 500 szervezetet, közel 150 millió forinttal támogatott az áruházlánc. Az elnyert összeg segítségével többek között szabadtéri közösségi programokat, megunt ruhából fészekhinta készítését, egészségügyi szűréseket és gyermekek, családok boldogulását segítő közösségi kezdeményezéseket valósíthattak meg a sikeres pályázók.

A korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!