hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 29., kedd - Mihály.
hirdetés

Networking és borkóstolás: Influ&Wine

Influencer best practice-ekkel és borkóstolással átszőtt szakmai délutánt szervez társlapunk a Kreatív a Territory Influence-szel közösen -Influ&Wine címmel. A végleges program összeállt, élő influencerek mellett olyan márkák és kutatócégek előadását hallhatják majd, mint a Coca-Cola, a Philips, vagy épp a Gemius.

hirdetés

Az influencer marketinget nagyon könnyű rosszul csinálni. Az Influ&Wine Afternoon abban igyekszik segíteni, hogy jók legyünk benne, így best practice-eket és típushibákat is lehet hallani majd szakértőktől és innovatív márkáktól. 

Ízelítő a programból:

Creative content creation, avagy milyen a jó tartalom a világ legismertebb márkájának szemszögéből? (Mérő Ádám, Coca-Cola)

Áttekintés a fiatalok hazai közösségi médiahasználatáról (Baittrok Borbála, a Gemius kutatásvezetője)
Legfrissebb Instagram tippek és trükkök & a Magyar Insta Körkép legizgibb trendjei (Boroznaki Gergely, Crane)

Mit jelent a 360 fokos influencer marketing? (Palotai Zoltán, Territory Influence)

Do-s & Don’t-s az influencer marketingben, avagy mit csinálj, és mit kerülj el, ha jót akarsz a márkádnak?

Brand & Influencer case study I. – az Eucerin Anti-Pigment termékcsalád bevezetése

Brand & Influencer case study II. – 360 fokos influencer marketing támogatás a Philips OneBlade Face+Body bevezetésekor

Milyen egy élő influencer? Megmutatjuk és kérdezünk is tőlük! Kerekasztal beszélgetés profi digitális véleményvezérekkel (Budavári Fülöp, a Philips influencere, Nagy Niki és Kovács Dorottya (Chloe From The Woods))

A délutánt borkóstolással egybekötött networking zárja majd. Részletes program időpontokkal és jelentkezés itt!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!