hirdetés
hirdetés

Networking és borkóstolás: Influ&Wine

Influencer best practice-ekkel és borkóstolással átszőtt szakmai délutánt szervez társlapunk a Kreatív a Territory Influence-szel közösen -Influ&Wine címmel. A végleges program összeállt, élő influencerek mellett olyan márkák és kutatócégek előadását hallhatják majd, mint a Coca-Cola, a Philips, vagy épp a Gemius.

hirdetés

Az influencer marketinget nagyon könnyű rosszul csinálni. Az Influ&Wine Afternoon abban igyekszik segíteni, hogy jók legyünk benne, így best practice-eket és típushibákat is lehet hallani majd szakértőktől és innovatív márkáktól. 

Ízelítő a programból:

Creative content creation, avagy milyen a jó tartalom a világ legismertebb márkájának szemszögéből? (Mérő Ádám, Coca-Cola)

Áttekintés a fiatalok hazai közösségi médiahasználatáról (Baittrok Borbála, a Gemius kutatásvezetője)
Legfrissebb Instagram tippek és trükkök & a Magyar Insta Körkép legizgibb trendjei (Boroznaki Gergely, Crane)

Mit jelent a 360 fokos influencer marketing? (Palotai Zoltán, Territory Influence)

Do-s & Don’t-s az influencer marketingben, avagy mit csinálj, és mit kerülj el, ha jót akarsz a márkádnak?

Brand & Influencer case study I. – az Eucerin Anti-Pigment termékcsalád bevezetése

Brand & Influencer case study II. – 360 fokos influencer marketing támogatás a Philips OneBlade Face+Body bevezetésekor

Milyen egy élő influencer? Megmutatjuk és kérdezünk is tőlük! Kerekasztal beszélgetés profi digitális véleményvezérekkel (Budavári Fülöp, a Philips influencere, Nagy Niki és Kovács Dorottya (Chloe From The Woods))

A délutánt borkóstolással egybekötött networking zárja majd. Részletes program időpontokkal és jelentkezés itt!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél