hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. április. 15., csütörtök - Anasztázia, Tas.
hirdetés

Nézzék meg a Tesco legújabb reklámját!

Csütörtökön került adásba a Tesco legújabb, non food, azaz a nem élelmiszerkategóriákat hirdető reklámja. A film hátteréről olvashat cikkünkben, ahol a készítőket is felsoroljuk, sőt, az elkészült werkfotók is megtekinthetők.

hirdetés

Általános kampánycél

A kampány elsődleges célja, hogy megerősítse: a Tesco nem csupán egy élelmiszer-áruház, hanem egy széles termékválasztékkal rendelkező áruházlánc, ahol szinte bármi kapható a kerti és barkácseszközöktől kezdve a ruhákon át egészen a sportszerekig. Mindemellett a kampány azt a hosszú távú célt is szolgálja, hogy változtasson a vásárlók fejében meglévő negatív prekoncepciókon, és egyértelművé tegye: a Tesco minőségi szolgáltatásokat és termékeket kínál, mellyel inspirálja vásárlóit és megkönnyíti mindennapjaikat.

Kreatívkoncepció

Bármivel tölti is a szabadidejét, a Tescóban mindent megtalál hozzá, amire szüksége lehet.

Alkotók

Megbízói oldal
Marketingigazgató: Eric Tavoukdjian
Márkamenedzser: Orcifalvi Tamás
Menedzserek: Horváth Zsófia, Bérczi Boglárka,

Ügynökségek
Reklámügynökség: Well
Kreatívigazgató: Brassai Kornél
Kreatív stratégiai igazgató: Hevesi László
Account Director: Vankó Csilla
Ügyfélkapcsolat: Majsai Rita
Copywriter: Zöld Attila, Vasvári Babett
Art director: Lukács Tamás, Burai László, Marton Péter

Produkció
Produkciós cég: Umbrella
Rendező: Kiss Rudolf Péter
Operatőr: Gosztola S. Ábris
Rendező asszisztens: Fazekas Zsolt
Gyártásvezető: Keresztes Felicián

Utómunka
Vágó: Lehel Olivér
Colorist: Vándor Ádám
Zene: Fodor Máriusz

 Werkfotók

További képekért kattintson - werkfotó: Kubinyi Balázs

További képekért kattintson!

 

(forrás: kreativ.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!