hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 22., péntek - Vince, Artúr.
hirdetés

Nyeremények, új ízek és designváltás

A tavaly 5. születésnapját ünneplő magyar italmárka 2018-ban elért piacvezetői* pozíciója és gyönyörű képsorokból álló, magyar élsportolókkal forgatott reklámfilmje után újabb nagy dobásának részleteit egy különleges rendezvény keretein belül osztották meg vendégeikkel a hétfő délelőtti rendezvényükön.

hirdetés

Impozáns környezetben, a Bazilika lábánál elhelyezkedő Platz étteremben rendezte meg idei első eseményét a XIXO. Az összejövetel apropója nem kevesebb, mint három nagy bejelentés volt, amelyet hazánk ismert filmes-, zenei és médiaszemélyiségei, valamint élsportolóink előtt prezentált hétfő délelőtt a magyar italmárka.

 

A rendezvény háziasszonya, Nagy Réka modell, műsorvezető, lerántotta a leplet a XIXO idei újdonságairól. Így a jelenlévők elsők között kóstolhatták meg a márka szénsavas portfóliójának legújabb tagjait, a XIXO Raspberry-Mint Zerot és a XIXO Red grape Zerot. A brand kiemelt figyelmet fordít arra, hogy szénsavas termékeik kiváló minőségű alapanyagokból készüljenek, aszpartám és tartósítószer hozzáadása nélkül. Ezen kívül a két frissítő finomság nem tartalmaz cukrot sem.

Az új ízek mellett az új design-t is bemutatták

Az új csomagolás tervezése során fontos szempont volt, hogy egy letisztult, de feltűnő designt kapjon a szénsavas portfóliónk, és amikor a fogyasztó a kezébe veszi a terméket, tapintásra is ezt a prémium érzetet adjuk vissza, ezért egy speciális, úgynevezett ‘soft touch’ lakkot választottunk a dobozos kiszerelések felületkezeléséhez. Ettől lesz a polcon egyedi és látványos, fogyasztáskor pedig kellemes tapintású a doboz.” – mondta Fodor Imola Lilla, a XIXO márkaigazgatója.

 

A délelőtt legnagyobb bejelentése azonban csak ezután következett. Az étteremben egy BMW 840d XDrive Coupetípusú luxusautó várakozott, okkal. 2019. április 15-től ugyanis elindul a XIXO – hazánkban páratlan – nyereményjátéka, melynek a gyönyörű jármű lesz a fődíja. A három hónapon át tartó játékban való részvételhez nem kell mást tenni, mint vásárolni bármilyen XIXO szénsavas terméket, a blokkot regisztrálni a nyereményjáték weboldalán és gyűjteni a pontokat; a fémdobozos termék 1 pontot, a PET palackos pedig 2 pontot ér.

Nem csak a luxusautó keresi gazdáját, hiszen kisorsolásra kerül naponta 50 000 Forint, hetente egy SAMSUNG Smart TV, a hónap győztese pedig eltölthet másodmagával egy teljes hétvégét az Avalon Resort & Spa-ban. A játékban akár már két termék (1 can + 1 PET = 3 pont) feltöltésével is részt lehet venni a napi nyereményért, de az esélyek növelése érdekében érdemes minél több pontot gyűjteni, hiszen több mint 100 elképesztő ajándék kerül kisorsolásra.

A nyereményjáték részleteiről az alábbi linkre kattintva tájékozódhatnak: www.xixo.hu

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!