hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. szeptember. 24., csütörtök - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Nyíregyházára ment az 1 millió

Hat gyártó 127-féle Magyar Termék védjegyes készítménye vett részt a Felfedező tavaszi nyereményjátékban, amelyben a 2019-es hasonló akcióhoz képest megduplázódott az eladott árucikkek száma. Az egymillió forintos fődíjat az újdonságnak számító Abonett szendvicsek megvásárlásával nyerték. A díjátadó napján új termékkörrel elindították a játék második fordulóját is.

hirdetés

Kenézné Vida Judit vehette át a Felfedező játék egymillió forintos fődíját Benedek Esztertől, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjétől. A boldog nyertes Nyíregyházán él férjével és két tizenéves gyermekével, az édesapja által alapított építőipari cégnél dolgozik. A játéktól függetlenül is sokszor vásárol Abonett-készítményeket. Szereti a termékpromóciókat, de ilyen értékes nyereményt még sose nyert. Tudatos fogyasztóként egyébként is előnyben részesíti a Magyar Termék védjegyes árukat.

Szebeni Zoltán, az Abonett Kft. ügyvezetője a cég abonyi telephelyén megtartott díjátadón elmondta: nagyon örülnek, hogy a fődíjat az ő újdonságnak számító gluténmentes szendvicsük megvásárlásával nyerték meg. Minden előzetes várakozásukat felülmúlták az akcióban való részvétel eredményei: a játék 13 hete alatt több, mint 30.000 termék kódját töltötték fel a vásárlók a microsite-ra.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és a boldog nyíregyházi nyertes fotó_Kárpáti Márta
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője és a boldog nyíregyházi nyertes fotó_Kárpáti Márta

A Magyar Termék ügyvezetője nagyon eredményesnek értékelte a tavaszi promóciót: a részt vevő hat gyártó – az Abonett mellett a Bábolna Bio, az Europe Gastro, a Gyermelyi, a Hajnal Hús és a Sofidel – 127-féle készítménye megduplázta a 2019-es hasonló akció eladásait. Valamint csaknem 7000-rel több, azaz 34 189 darab AP-kódot töltöttek fel. A játékba regisztrálók száma is növekedett: összesen 10 577 fő.

Benedek Eszter bejelentette, hogy elindították a Felfedező nyereményjáték év végéig tartó második fordulóját, amelyben 8 gyártó – Ceres, Detki Keksz, Gyulahús, Hajnal – Hús, Savencia , Sofidel Hungary, Szerencsi Bonbon, U és U. – 227-féle újabb Magyar Termék védjegyes készítményét ajánlják a játékos kedvű vásárlók figyelmébe.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekli? Akkor ne hagyja ki! Jelentkezzen!