hirdetés
hirdetés
2021. március. 07., vasárnap - Tamás.
hirdetés

ÉLIP BFP webinár/workshop

Óriási az érdeklődés az ÉLIP BFP iránt

Mintegy százötven vállalkozás jelentkezett a Store Insider és a PPH Média online szakmai pályázati tájékoztatójára február 5-én. Podcast a cikkben!

hirdetés

Az ÉLIP BFP webinárium előadói a hazai feldolgozóipar fejlesztését és az önellátás biztosítását tárgyalták; Dobos Balázs, az Innovációs és Technológiai Minisztérium gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkára, Éder Tamás, élelmiszeriparért felelős országos alelnök a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara képviseletében, valamint Cserháti Gábor a lebonyolítást végző intézmény, az IFKA projektvezetőjének részvételével.

Az online program workshop részében a vállalkozások tájékoztatást és gyakorlati pályázati tanácsokat kaptak a 35 milliárd forint értékű pályázati program kapcsán. A konzultáció során közel száz kérdés hangzott el a kkv-k részéről a program részleteivel kapcsolatban.

Az Élelmiszeripari Beszállító-fejlesztési Program fő célja a Magyarországon működő élelmiszeripari, koordinátor jellegű funkciót is ellátó vállalkozások, jellemzően a kiskereskedelmi láncok, a vendéglátóipar HoReCa szegmensének, illetve a közétkeztetés gazdasági szereplőinek és a hazai élelmiszeripari beszállítóinak összekapcsolása, a beszállítók célzott felkészítése a kereslet megfelelő minőségű kielégítésére.

A webinár célja az volt, hogy a potenciális pályázók közvetlenebb formában megismerhessék a pályázati lehetőséget, illetve tájékozódhassanak, informálódhassanak az abban rejlő potenciálokról.

A Store Insider FMCG szaklap, illetve annak online hírportálja a storeinsider.hu és a PPH Média, hazánk legnagyobb szaklapkiadójának szándéka pedig az, hogy hasznos információkkal segítse a piaci szereplőket a pályázat nyújtotta fejlődési lehetőségekről, és közvetlen kapcsolódási pontot teremtsenek a felek számára a pandémia közepette is.

Az Élelmiszeripari Beszállító-fejlesztési Programról bővebben ITT olvashatnak.

Az ÉLIP BFP webinár és workshop podcast felvétele már elérhető ITT.

Az online rendezvény főtámogatója az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) volt, amely fontosnak tartja, hogy párbeszéd legyen a támogatást nyújtó döntéshozók és valamennyi piaci szereplő között ebben a kérdéskörben, ezért segíti ezt a szakmai fórumot is.

Támogató szakmai partnereink, előadásaik során látták el hasznos információkkal az érdeklődőket:

 Fetter István, a CIB Bank Kisvállalati Divíziójának vezetője a 2021-es év 5 vállalati banki üzenetéről beszélt 5 percben;

 Kasza Sándor, a Pro-Futura Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója pedig az Élelmiszeripari pályázatok gyakorlati tapasztalatait osztotta meg, és hozta összefüggésbe az ÉLIP BFP-vel.

  

 

Ezért vált főtámogatónkká az OKSZ

Az OKSZ az elmúlt időszakban is fontos kérdésnek tartotta a magyar élelmiszeripar fejlesztéseinek kormányzati támogatását. Együttműködött ebben már az Agrárminisztériummal, valamint az Innovációs és Technológiai Minisztériummal is, akik az OKSZ tagvállalkozásai közül az Aldi, az Auchan, a Lidl, a Metro, a Penny Market, a Spar Magyarország és a Tesco közreműködését is kérték. Az OKSZ tagvállalkozásai egyeztetéseket folytattak a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarával is, időszerű élelmiszerpiaci kérdésekről.

Az élelmiszer kereskedelemben az értékesített termékek döntő része a hazai beszállítóktól származik. A hazai előállítású élelmiszerek döntő fontosságúak azért is, mivel a vásárlók egyre nagyobb arányban keresik a magyar termékeket, a kereskedők tapasztalatai szerint. A magyar származású élelmiszerek piacának erősítése további műszaki fejlesztéseket igényel, a vásárlók elvárásaival is összhangban.

Az OKSZ tagvállalkozásai számára kulcsfontosságú, hogy a hazai gyártók folyamatosan fejlődjenek, a legkorszerűbb technnológiai lehetőségek felhasználásával. Ez a magyar mezőgazdaság számára is előnyös, hiszen így az alapanyagok is hatékonyabban hasznosulhatnak a magyar élelmiszer piacon.A magyar élelmiszeripar műszaki fejlesztése, a korszerű innovációk beültetése a teljes agráriumot segíti az előrelépésben.

Az elmúlt hónapokban, a járványhelyzetben bebizonyosodott, hogy a magyar mezőgazdaság, az élelmiszeripar és a kereskedelem a legnehezebb, váratlan körülmények között is helyt tud állni, ami döntő részben a szoros együttműködésüknek köszönhető.

Az elkövetkező időszakban hatalmas kihívások várnak az agráriumra, az élelmiszeriparra és az élelmiszer kereskedelemre egyaránt. Ehhez az szükséges, hogy a magyar élelmiszeripar tovább fejlődjön, a legkorszerűbb technológiákat felhasználva, a kormányzati támogatások révén is.

Az OKSZ fontosnak tartja, hogy párbeszéd legyen a támogatást nyújtó döntéshozók és valamennyi piaci szereplő között ebben a kérdéskörben, ezért segíti ezt a szakmai fórumot is.

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

Kiadónk társoldalai