hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. február. 28., vasárnap - Elemér.
hirdetés

Paktumot kötöttek az alkoholgyártók

A kiskorúak védelmében egyeztek meg

Felelős közösségi médiás marketingmegoldásokról egyezett meg Európa nyolc legnagyobb alkoholgyártója annak érdekében, hogy a kiskorúakhoz ne juthassanak el üzeneteik. A megegyezés az Európai Bizottság nyomására jött létre.

hirdetés

Az Európai Unió 27 országára kiterjedő megállapodásról döntött nyolc nagy európai alkoholgyártó annak érdekében, hogy milyen alapelvek szerint reklámozzák termékeiket a közösségi médiában és az online felületeken – írja a Marketingweek. A megállapodás célja elsősorban az, hogy kiskorúak ne találkozhassanak még csak véletlenül sem alkoholt reklámozó tartalmakkal a közösségi médiában sem.

Ennek elérésére a Facebook szponzorált történeteinek megjelenését korcsoportokhoz kötik majd, illetve máshol csak olyan felületeken hirdetnek majd, ahol becsülhető módon a látogatók minimum 70 százaléka 18 évnél idősebb.

alkoholAz AB InBev, a Bacardi, a Brown-Forman, a Carlsberg, a Diageo, a Heineken, a Pernod Ricard és az SAB Miller a Hirdetők Világszövetségével dolgozik majd együtt az új szabályok kialakításán.

Az önszabályozási megállapodásról azután döntöttek a cégek, hogy az Európai Bizottság az alkoholfogyasztás káros hatásainak csökkentésére életre hívta az Európai Alkohol-Egészségi Fórum nevű kezdeményezését. Ez a szerv gyakorol nyomást a cégekre, hogy egységesítsék a közösségi médiás reklámozásra vonatkozó szabályaikat.



(forrás: Marketingweek/Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.