hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Partnerséget kötött a PepsiCo és a Lavazza

Első lépésként az Egyesült Királyságban egy jeges kávét dobnak közösen a piacra.

hirdetés

Új stratégiai partnerséget kötött a PepsiCo és a Lavazza. Az együttműködés keretében először az Egyesült Királyságban kéz a kézben egy fogyasztásra kész jeges kávét bocsátanak a piacra, de aztán a későbbi termékeikkel a kontinentális európai vásárteret is célba veszik majd. A Lavazza abban reménykedik, hogy a kávéspecialistaként régóta megszerzett reputációját az egyre keresettebb prémium jeges kávék területén is képes lesz kamatoztatni.

Az ital Lavazza kávé és tej keveréke, amelyet 100% -ban újrahasznosítható, prémium dobozban fognak árulni.

A kávégyártásban járatos cég azt állítja, hogy a két vállalat a jövőben további közös termékvonalakkal is elő fog rukkolni, és 2020-tól új piacokon is szerencsét próbálnak majd.

Forrás: FoodBev

Sergio Cravero, a Lavazza Csoport marketing igazgatója elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy PepsiCo-val való együttműködésben először lépünk be a jeges kávék gyorsan növekvő szegmensébe. A Lavazza minőség iránti elköteleződése a PepsiCo szakértelmével párosítva lehetővé teszi számunkra, hogy bizonyos stratégiai piacokon mind több lehetőséget fedezzünk fel és kínáljunk a kávé élvezetére […].”

Mark Kirkham, a PepsiCo West Europe Beverages alelnöke és marketingvezetője hozzátette: „A PepsiCo nagyon lelkes, hogy az Egyesült Királyság piacán bemutathatja a Lavazza Iced Cappuccinót. Mindez a Lavazzával egy együttműködő partnerség kezdete, melynek keretében a prémium kávék növekvő szegmensében fogyasztói kutatásokra és preferenciákra alapozva fogjuk az új termékeinket kifejleszteni, és piacra dobni.”

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: FoodBev)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!