hirdetés
hirdetés
2021. április. 12., hétfő - Gyula.
hirdetés

Kampánybejelentés

PICK Téliszalámi Kampány indul

A PICK Téliszalámi 150 éves legendáját eleveníti fel a nagymúltú húsipari márka új kampánya - a CaféCommunications és a FleishmanHillard Café dolgoznak rajta.

hirdetés

Új reklámfilm és integrált kommunikációs kampány hívja fel a figyelmet a felülmúlhatatlan minőségre és szakértelemre, ami alátámasztja: a PICK Téliszalámi valóban egy legenda.

Háttér:

Magyarország kedvenc téliszalámija generációk óta fontos szereplője a magyar családok mindennapi étkezésének. Az idősebb generáció már jól ismeri a legendás készítmény titkát, most itt az ideje, hogy a fiatalok is jobban megismerjék azt.

„Megfogalmazódott tehát az igény, hogy megteremtsük az érzelmi kötődést az újabb generációkkal is, az által, hogy megismertetjük velük a legenda titkát, a minőség mögött rejlő attribútumokat. A kampánnyal arra a kérdésre adunk választ, miért utánozhatatlan a PICK Téliszalámi több mint egy évszázada.” – mondta el Szokolai Júlia, a marketing és stratégiai vezető.

Kampánycél:

A kampány célja megismertetni a fiatalabb generációkkal is a legendát, ami az ország első számú téliszalámija mögött rejlik.

A cél tudatosítani a hungarikum PICK Téliszalámi minőségi attribútumait, valamint feleleveníteni azokat az értékeket, amiket Pick Márk eredeti, féltve őrzött receptjének 150 éves hagyománya őriz. A titok benne rejlik a legnemesebb húsokban, a gondoskodásban, a hagyományos, hosszú érleléses eljárás minden egyes lépésében. A PICK Téliszalámi íze megkérdőjelezhetetlenül egyedi, és mindennapjaink része már hosszú ideje, erre épülnek a kreatív kampány elemei.

A PR kommunikáció első körben a termék mögött rejlő legendás eljárás megismertetését támogatja, ezzel párhuzamosan célja egy edukációs és szakértői kommunikáció elindítása.

Az integrált kampány továbbá online és in-store kommunikációval is kiegészül.

A kampány fő üzenete:

A PICK Téliszalámi egy legenda. Íze és minősége felülmúlhatatlan már 150 éve, ez pedig számos tényezőnek köszönhető, ami a hétköznapi táplálkozásunkra is kihat – ismerjük meg ezeket!

Kreatív koncepció:

Valószínűleg mindenki ismeri a PICK Téliszalámi ízét, de sokan nem tudják, hogy pontosan miért ilyen finom, hogyan alakulhat ki ez a különleges, semmihez sem hasonlító ízélmény.

A film ezt a rejtélyt erősíti fel. Bemutatja a minőségi alapanyagokat, a bükkfán füstölést, a tradicionális, közel 90 napig tartó nemespenészes érlelést, a titokzatos fűszerezést, de még a tiszai levegő is említésre kerül, ami kedvezően befolyásolja a szalámigyártás kényes folyamatát. A konklúzió pedig: Ezek mind együtt teszik legendává a terméket, ezek mindegyike kell ahhoz, hogy a PICK Téliszalámi felülmúlhatatlan legyen, immár 150 éve.

PR koncepció és kampány:

A kampány PR lába a téliszalámi elkészítésének legendás folyamatára összpontosít, a termékattribútumok széleskörű megismertetését és a termék sokoldalú és időtálló felhasználhatóságát támogatva. Ezzel párhuzamosan egy általánosságban edukáló, valamint szakértői célú kommunikációt is elindít.

A rekmlámfilm:

Alkotók listája:

Megbízó: PICK Szeged Zrt.

Csoport marketing és stratégia vezető: Szokolai Júlia

Média, digitális és fogyasztói marketing vezető: Vízhányó-Pitrik Szilvia

Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra

Brand manager és social média specialista - Zsapka Anna

Termékmenedzser - Baloghné Harkai Zsuzsanna

 

Reklámügynökség: Café Communications

Stratégiai igazgató: Szakál Zoltán

Stratéga: Ónody Boglárka

Kreatívigazgató: Zsembery Péter

Art director: Csabai Bence

Copywriter: Dósa Detti, Havas Kinga

Account director: Kistamás Veronika

Senior account manager: Papp-Hidegkuti Edit, Ferencz Mónika Linda

 

Médiaügynökség: Café Reklám

Media account director: Kara Balázs

Senior integrated media planner: Gergely Dóra

Junior digital performance manager: Ilko Lóránt

 

Produkciós cég: Café Communications

Gyártásvezető: Beszta Nóra, May Gábor

Vágó: Sum-Vészi Kriszta

Utómunka: Melon FX

Hangutómunka: Gaston Stúdió

Colorist: Vándor Ádám / Spájz

Zene: Fodor Máriusz

 

PR-ügynökség: FleishmanHillard Café

Public Relations Account Executive: Fehér Emma

Public Relations Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea

Account Director: Szigeti Györgyi

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!