hirdetés
hirdetés
hirdetés
2022. január. 29., szombat - Adél.
hirdetés

Popsztárok a Nescafé új kampányában

Wolfie, Tóth Vera és a Random Trip közösségi slágert ír a Nescafé új reggeli kampányában.

hirdetés

A márka "Szeretem a reggelt” elnevezésű kampányának részeként a Punnany Massif Wolfie-ja a Random Tripből ismert Delov Jávorral írja meg Tóth Verának a Nescafé online közösség reggeli üzeneteiből összerakott slágert.

Marketingcél: Fogyasztókat vonzani a Nescaféhoz úgy, hogy a reggeli kávéivást a Nescafé márkához kötjük.

Kreatív koncepció és kampánycél: A reggeleket népszerűsítő Nescafé kampány célja és egyben az igazi kihívása, hogy felhívja a figyelmet a reggeli napszak fontosságára. A stratégia részeként a márka bebizonyítja, hogy a reggel szerethető, különösen, ha az egy csésze Nescaféval indul.

A Nescafé reggeli kampányának egyik állomásaként Wolfie a kampány Facebook- és weboldalára érkező üzenetekből és kedves történetekből kreál dalt, ami az alkotók reményei szerint egy reggeli mozgalom főcímzenéjévé, himnuszává válhat. Wolfie-t a komponálásban a Random Tripből ismert Delov Jávor is segíti és majd Tóth Vera előadásában hallhatjuk a dalt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Packaging

Packaging company SIG has expanded its lower-carbon, aluminium-free packaging portfolio with the release of Signature EVO.

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Február 9-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2021 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Pályázzon Ön is a zöld elkötelezettség díjáért új versenyünkön, a Greengage-en! Első nevezési határidő: 2022. február 18.

Milyen újdonságokat tartogatnak a HR- szolgáltatók 2022-re?

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! Márciustól!