hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 26., kedd - Vanda, Paula.
hirdetés

Prémium sörökkel rajtolt el a sörszezon

A Magyar Sörgyártók Szövetsége és a Kraft Sör Egyesület közös csapolásával hivatalosan is elindult a 2019-es sörszerzon. A sörfogyasztás reneszánszát éli hazánkban, a tavalyi éves jelentés szerint 70 000 hektoliterrel több sör fogyott tavaly az azt megelőző évhez képest.

hirdetés

A Magyar Sörgyártók Szövetsége és a Kraft Sör Egyesület egy „mágikus” évadnyitó rendezvényen, közös csapolással nyitotta meg az idei sörszezont. Az évadnyitó témája ezúttal a sörkészítés varázslatos világa volt – egy bűvész varázsolta el a közönséget a külön erre az eseményre készített trükkjeivel, majd a résztevők mutathatták meg tudásukat arról, hány lépést ismernek fel a sörgyártás folyamatából.

Az esemény fénypontja a Sörszövetség és a Kraft Sör Egyesület képviselőinek közös sörcsapolása volt, hivatalosan is megnyitva ezzel a 2019-es sörszezont. „A magyar sörkultúra látványosan fejlődik, a prémium sörök egyre nagyobb részt vesznek ki a kereskedelmi forgalomból, és a felelős sörfogyasztás ügye is jó úton jár. Az évadnyitó rendezvényünkön az is bebizonyosodott, hogy a minőségi sörgyártás nem varázslat, hanem gondos, nagy szakmai ismeretet igénylő tevékenység, amelyet egyre jobban ismernek és elismernek a fogyasztók - mondta dr. Kántor Sándor, a Magyar Sörgyártók Szövetségének igazgatója.

Továbbra is lendületben a söripar

A magyar sörpiacon 2018-ban 6,29 millió hektoliter sör fogyott, szemben a 2017-es 6,22 millió hektoliterrel. Az öt legjelentősebb sörgyártó (Borsodi Sörgyár Kft., Carlsberg Hungary Kft., Dreher Sörgyárak Zrt., Heineken Hungária Zrt. és a Pécsi Sörfőzde Zrt.) együttes belföldi értékesítése a múlt évben több mint 15 millió palackkal haladta meg az előző évit, ami 1,2% feletti növekedésnek felel meg. “Nem véletlen, hogy a társasági események “királya” még mindig a csapolt sör, hiszen annak a frissessége és ízharmóniája adja vissza azt a figyelmet és gondoskodást, amit a sörfőzés mestereitől kap a gyártás során. Az emberek szeretik az igényes, nagy szakértelemmel készült különlegességeket, ezért választják előszeretettel a prémium söröket” - magyarázta Ali Rawech Szami, Kraft Sör Egyesületének képviselője.

Dr. Kántor Sándor szerint 2019-ben folytatódni fog a tavaly megkezdődött tendencia. Idén is egyre többet fogunk fogyasztani a prémium sörökből, tovább fog nőni az ízesített és ízesítettlen alkoholmentes sörök forgalma, míg az olcsóbb, alacsonyabb minőségű termékek fogyasztása tovább csökken.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

35 milliárd forint értékű beszállítófejlesztési program indul az élelmiszeripari vállalkozások számára. Hogyan vágjunk bele a sikeres pályázatba? Jelentkezzen az ingyenes ÉLIP BFP pályázatsegítő webinárium/workshopjára!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!