hirdetés
hirdetés
hirdetés
2020. október. 23., péntek - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés

Rekord-élelmiszeradomány a SPAR vásárlóitól

Több tízezer ember fogott össze az Adni Öröm! jótékonysági akció „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” felhívására. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR idei, immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebb hangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. Összesen több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

hirdetés

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közösen szervezett Adni Öröm! jótékonysági akciójában idén december 14. és 19. között a karitatív szervezet több mint 3500 önkéntese 161 SPAR és INTERSPAR áruházban kérte arra a vásárlókat, hogy tartósélelmiszerek megvásárlásával segítsék a rászoruló embereket.

A gyűjtés hat napja során rekordszámú, 309 tonna élelmiszert adományoztak a vásárlók, amelyből 34 ezer ajándékcsomagot tudtak összeállítani a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkatársai.

Az eddigi legsikeresebb karitatív akció különleges kampánynyitója a vásárlói visszajelzések szerint empátiát keltett és aktivizálta a vásárlókat. Az „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” üzenetét hangsúlyozta, hogy a tartósélelmiszereket, előre karácsonyi díszcsomagolásba öltöztették, ezzel is ráirányítva a figyelmet, hogy milyen árucikkekre lehet szüksége a rászorulóknak.

Az Adni Öröm! kisfilmje bemutatja a kezdeményezés új vizuális világát, illetve azt, hogyan mutattak az adományozásra ösztönző áruházi kihelyezések.



Az adományozás személyesebbé is vált azáltal, hogy valós élethelyzetek, egyéni sorsok bemutatásával hozták testközelbe a rászoruló egyéneket, családokat. A vásárlók leginkább cukrot, olajat, konzerveket, édességeket, tésztákat, lisztet és rizst adtak át az önkénteseknek az áruházak gyűjtőpontjain. A szervezők az Adni Öröm! akció keretében arra is felhívták a figyelmet, hogy adományozásra az év minden napján lehetőség nyílik a két szervezet több évtizedes együttműködése keretében, legyen szó Máltai adománykártyákról, vagy Supershop pontokról.

A több mint húszéves gyakorlatot követve, a karitatív szervezet munkatársai az összegyűlt élelmiszereket minden nap raktárakba szállították az ország több pontján, ahol egységcsomagokat állítottak össze. A 34 ezer csomagot a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkéntesei még a téli ünnep előtt eljuttatták a rászorulóknak.

Az idén 21. alkalommal lebonyolított Adni Öröm! jótékonysági kezdeményezés szervezői, a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat a rászoruló családok nevében köszöni az adományokat.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!