hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 21., csütörtök - Ágnes.
hirdetés

Rengeteg cseh jár külföldre vásárolni

Főleg ruhaneműt, élelemiszert és elektronikát vesznek

A szomszédos országokban – Lengyelországban, Németországban és Ausztriában – elsősorban ruházatot, élelmiszert és fogyasztási elektronikus cikkeket vásárolnak – derült ki abból a felmérésből, amelyet az IBRS ügynökség készített februárban több mint ezerfős országos mintán.

hirdetés

A felmérés szerint a szomszédos országok közül egyedül Szlovákia nem célországa a cseh bevásárlóturizmusnak, mert ott általában magasabbak az árak, s az árukínálat is szegényesebb, mint Csehországban. Lengyelországban, Németországban és Ausztriában azonban a csehek szerint számos dolog olcsóbb, jobb minőségű, és sok területen a választék is nagyobb, szélesebb a csehországinál.

„A külföldi bevásárlások továbbra is vonzóak. Felméréseink szerint az emberek 28 százaléka évente legalább három alkalommal utazik a szomszédos országok valamelyikébe vásárlási szándékkal” – mondta Monika Béresová, az IBRS ügynökség képviselője.
A csehek elsősorban ruhaneműt (77 százalék), élelmiszert (59 százalék) és elektronikát (47 százalék) vásárolnak külföldön.

Egy-egy külföldi bevásárlóút alkalmával a csehek fele személyenként mintegy 5000 koronát, egyharmaduk pedig több mint tízezer koronát költ el (1 korona=11,84 forint). „Mintegy 13 százalék azt nyilatkozta, hogy költségeik néhány alkalommal több tízezer koronára rúgnak” – mondta Béresová újságíróknak.

 

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!