hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. január. 16., szombat - Gusztáv.
hirdetés

Részegen a vegetáriánusok több mint egyharmada eszik húst

Saját bevallásuk szerint, részegen a vegetáriánusok harminchét százaléka eszik húst.

hirdetés

Egy közel 2000 vegetáriánust vizsgáló felmérés nem rég kimutatta azt, amit pedig a legtöbben valószínűleg szívesen elhallgatnának – jelesül, hogy kellően „tintás” állapotban a csoport tetemes része hajlamos az állati fehérjék után nyúlni.

A VoucherCodesPro nevű és a kedvezménykódokkal foglalkozó brit honlap felmérése szerint a vegetáriánusok több mint harmada (mintegy 37 százalék) a fentebb taglalt esetben bizony lépten-nyomon elcsábul a steak, a csirkehús, a disznóhús, illetve a baconszalonna szirénénekétől – csakhogy néhányat megemlítsünk a kísértések közül.

Bár a megkérdezettek 63 százalékát még az ittas állapot sem tántoríthatja el táplálkozásetikai célkitűzéseiktől, az alkalmasint „bűnbe eső” társaik húsfogyasztáskor még speciális igényekkel is rendelkeznek.

A bacon mellett a kapatos vegetáriánusok 27 százaléka tette le a voksát, 19 százalékuk a sült csirke után sóvárgott, 14 százalékuk pedig a kolbász mellett tört lándzsát. A józan, zöldség- és gyümölcsevő életmódot választók kilengéseit okozó, két legnépszerűbb étel a kebab (39 százalék) és a húspogácsa (34 százalék) volt.

George Charles, a felmérést végző honlap alapítója arra buzdította a vegetáriánusok barátait, hogy figyelmeztessék az éppen „félre lépni” készülő, pityókás cimboráikat, hiszen ezek jó eséllyel másnapra már megbánnák a cselekedetüket.

Fordítás/szerkesztés: Zamaróczy Ádám

(forrás: The Daily Meal)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

A piackövetés még soha nem volt ennyire egyszerű: árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!