Saját márkák kiállítása
A PLMA idén május 28-a és 29-e között az amszterdami RAI kiállítási központban rendezi meg a saját márkák világviszonylatban legnagyobb kereskedelmi mustráját, a "World of Private Label" Nemzetközi Kereskedelmi Szakkiállítást
A PLMA idén is megrendezi a "World of Private Label" Kereskedelmi Szakkiállítást
Időpont: 2013. május 28-29.
Helyszín: RAI Kiállítási Központ - Amszterdam, Hollandia
Az esemény előreláthatóan több, mint 100 országból legalább 9000 látogatóra számíthat - közöttük a világ legjelentősebb kis-, és nagykereskedőire. A kereskedelmi kiállítás épületszintjén több, mint 3800 stand várja a vendégeket, akik 70 ország több mint 2100 kiállítójánál tekinthetik meg a saját márkás piac legújabb fejlesztéseit.
A bemutató egyik különleges attrakciója a PLMA Idea Szupermarketje, ahol a látogatók európai, ázsiai, valamint észak-, és dél-amerikai kiskereskedők saját márkás termékeit szemlélhetik meg. Egy másik fontos látnivaló, a PLMA Új Termék Expója a kereskedelmi szemle kiállítóinak legújabb saját márkás árukínálatát mutatja be.
A kiállítás sikere az európai kiskereskedői márkák növekedését mutatja. A PLMA 2012-es Nemzetközi Évkönyve számára összeállított Nielsen adatok szerint a Nielsen által vizsgált 20 ország csaknem mindegyikében nőtt a saját márkák piaci részesedése. Hat országban az eladott termékek legalább 40%-át a kiskereskedői márkák teszik ki. Ez az arány Svájcban 53%-ot, Spanyolországban 49%-ot, az Egyesült Királyságban 47%-ot, Portugáliában 43%-ot, Németországban 41%-ot, Belgiumban pedig 40%-ot tesz ki.
Háttérinformáció
Az 1979-es alapítású PLMA tagsága a multinacionális cégektől a kisebb vállalatokig terjed. Az amszterdami és new yorki irodákkal rendelkező szervezet tagságát 70 országból több mint 3400 cég alkotja. A PLMA első kiállítására az Egyesült Államokban 1980-ban, Európában 1986-ban, Ázsiában pedig 1994-ben került sor. A társaság manapság több szolgáltatást is nyújt a tagságát képező gyártók részére.
(globalretailmag.com)
Zamaróczy Ádám