hirdetés
hirdetés

Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója

Solymos Ádám lett a Scitec marketingigazgatója. A szakember hangsúlyozta: a jövő legfontosabb célja, hogy a minőségi sporttáplálék-kiegészítő termékeket gyártó és a világ több mint 90 országába forgalmazó vállalat univerzálisabb, szélesebb sportolói közönséget célzó márkává váljon, ezáltal a piaci súlya is még nagyobb legyen. Ennek első lépcsőjeként nemrégiben két új almárkával, a Scitec Gym és Scitec Endurance termékekkel gazdagodott a vállalat széles termékportfoliója.

hirdetés

A közgazdász végzettségű Solymos Ádám többek között a Procter & Gamble, a Kimberly-Clark, valamint a Johnson and Johnson vállalatoknál dolgozott korábban, valamint több mint 10 évet töltött Angliában hasonló területen, egyebek mellett a Reckitt Benckiser-nél. A jelentős - lokális és globális marketingvezetői - tapasztalatokkal rendelkező szakember szeptemberben csatlakozott a Scitec csapatához, ahol marketingigazgatóként segíti a vállalat új stratégiai törekvéseit.

A Scitec egyik legfontosabb célkitűzése, hogy szélesebb sportolói közönséget kiszolgáló márkává váljon. A megújulás első állomása két új almárka bejelentése volt: a Scitec Gym termékek azoknak a hobbisportolóknak készültek, akik izmos, esztétikus testfelépítésre törekednek, míg a Scitec Endurance újdonságai az állóképességi sportolóknak kínálnak magas minőségű, ellenőrzött táplálékkiegészítőket. Egyúttal megújul a Scitec arculata is. A termékminőségre természetesen a jövőben is rendkívüli hangsúlyt fektet a vállalat, amelynek szakemberei évente 6 ezer alapanyag-vizsgálatot, 33 ezer gyártásközi tesztet végeznek, hogy kifogástalan termékek kerüljenek az üzletekbe.

„Az elmúlt húsz évben a sporttáplálék-kiegészítők piaca rendkívül jelentős mértékben nőtt, ám még mindig jelentős növekedési potenciál van a szektorban. Komoly kutatásfejlesztési háttere, minőségi termékei révén a Scitec nemcsak Magyarországon, hanem a nemzetközi színtéren is meghatározó vállalat, amely a jövőben még jelentősebb szerepet szeretne elérni a világpiacon. Gyermekkorom óta fontos szerepet játszik az életemben a sport, ezért is nagy öröm számomra, hogy tudásommal segíthetem a vállalat stratégiai törekvéseit” - hangsúlyozta Solymos Ádám.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél